december brudar 2012, var är ni?????
Hej allihop, har inte hunnit läsa igenom hela tråden än, men ska försöka göra de, vem vet vad för goda tips som kan finnas i denna mysiga tråd ;)
Vi ska oxå gifta oss i December, hehe nämligen på nyårsafton lite vågat jag vet, men var så vi ville ha de, blir de många som inte kan eller vill just bara därför så får de väl vara så, vi har oxå valt färgerna vitt, lila och silver. Skoj att dela de med nån kände jag, man kanske kan få tips av varann? ;)
Vi ska ha maskeradbröllop, man måste ju inte klä ut sej om man inte vill såklart, men kul blire om många hakar på ju, dom flesta gästerna är sånna som gillar sånt så de ska nog bli bra ;) Själva klär vi oss i medeltidskläder delux ;), vår son ska döpas samma dag oxå, har lite funderingar på vad man ska ta först, några tips?
Levande ljus i stället för blommor låter kanon ju, har faktiskt tänk just att jag inte vill ha så mycke blommor just för att det är vinter, dum som jag är har jag grunnat på vad jag ska pynta med i stället, ljus är ju givet egentligen :)
Stor kram alla vinterbrudar