december brudar 2012, var är ni?????
Ang Hindersprövningen är jag nog lika rådvill och novis själv att jag inte vet: På vår hindersprovning står det längst ner UPPLYSNINGAR, Makarnas efterhan... Om detr framgår av intyget om hindersprövning att anmälan om makarnas efternamn inte gjorts till Skatteverket ska vigselförrätaren ta emot deras anmälan och sända den tillsammans med "intyg, vigsel".
Med det antar jag att eftersom vi gjort en anmälan om efternamn och det inte står på pappret att det saknas så har de fått det pappret även om det inte står på hindersprövningen?
Mat är jag urkass på så tyvärr ingen hjälp från mig där...
Kul att du ska till frisören snart, jag klippte ju ena sidan av håret kort före sommaren innan min m2b friade så det känns ju lite typiskt nu när jag vill ha en uppsättning (tur det finns löshår). Har bokat in en klipp och slingtid i slutet av oktober innan jag åker till sthlm för att fotograferas, då ska vi oxå gå igenom frisyrerna och boka tider för provuppsättning och alla i familjens hårtider... det blir kul! :)
Fick veta att den manliga solisten vi frågat kunde sjunga på nyårsafton så nu kommer min syster och den manliga solisten sjunga en varsin sång och en gemensam duett, tror det kommer bli så vackert!! :)