december brudar 2012, var är ni?????
Skönt att allt gick bra för er!
jo det är jobbigt när de är tidiga, Vår son skulle väckas typ var annan timme och ammas och sedan tillläggs matas, jag var helt död! Var så skönt då han fick börja äta mera på sina egna vilkor, förstår att man måste väcka dem ibörjan, för de vill ju sova hela tiden typ när de är för tidigt födda, men var verkligen skönt när han ansågs vara nog stor för att kunna säga till själv! amningshysterin är också helt sjuk, efter några månader så kunde inte jag amma längre och jag hade så dåligt samvete! dock så pratade min mamma och moster mig till rätta och min bm var väldigt stötande! vad jobbigt att få amningspsykos, Mår du bra idag!? :) har själv mått dåligt tidigare i mitt liv så jag vet hur det är!
nu har jag dekorerat klart gästboken! I samma färgtema och stil som resten av dekoration/inbjudningar!
tack snälla :)
Skönt att du hade förstående människor runt dig, man ska absolut inte gå och må dåligt om det går att förhindra :)
ja vi var många med liknande upplevelser, skönt att eran son mår bra idag :) som du skriver det viktigaste!
ang barn har vi inte heller riktigt löst det,svärmor ska ta hand om vår son och hans ska sitta vid honörsbordet men kommer sitta brevid henne och inte oss! Sedan får han stanna kvar över middagen och sedan åka hem, svärmor har sagt att hon kan åka hem med honom men sedan insåg hon att hon inte ville missa resten och vi vill ju såklart ha henne med, så problemet är vem som ska ta honom efter maten!? han är ju bara 11 månader då vi gifter oss så han får ju inte ut något av att vara kvar längre än så, känns bättre för honom att få åka hem och sova i lugn och ro! :)
Jätte fin ring :)
Vi ska ha mörk lila, vit och silver! Själv älskar jag lila och turkost men lovade m2b att för en gång skull inte ha med turkost, annars hade jag gärna haft det :)
Är det någon fler än jag som inte får tag på någon bröllops tidning just nu!? Någon som vet när nästa allt om bröllop kommer?
jag har någon 3-månader kvar kris! Känner mig otroligt uppstressad över allt som måste göras...Min m2b tycker att man kan göra allt på 2 veckor! Aaaa...det går verkligen inte! Måste skrivaa ner en ordentlig lista nu där det står med allt som ska göra och fixas så jag har bättre överblick!
välkommen! :) Vi har mörklila som färgtema och jag har inte haft nå problem med att hitta det jag letat efter! :)