december brudar 2012, var är ni?????
Vi ska bara ha hallon och vanilj, :) Prinsesstårtor 5 st, fast med hallon istället för jordgubb :)
Vi ska bara ha hallon och vanilj, :) Prinsesstårtor 5 st, fast med hallon istället för jordgubb :)
Förresten hade vi vårt sista O.S.A igår och det slutade med att vi blir 35 st med oss inräknade istället för 42. Känns ändå bra för dem vi mest umgås med kommer :). Så nu kan jag sätta mig med bordsplacering och liknande. Beställa mat, tårta och hela den biten, men framförallt kanske vi ska bestämma oss för vilka ringar ;P Det börjar ju närma sig som sagt. Tur att vi har tråkigt väder här hemma så man kan sitta inne och fixa och dona det sista :)
Vimsig som man är blev det fel men det får ni ta ;)
Förrsten, sitter med vår spellista till middagen, men min m2b kommer inte bli glad när han kommer hem. Det är nu alla tonårskärlekssånger kommer ;) Westlife, Ronan Keting t.ex ;) Visste att jag skulle ha nytta av det någon gång ;)
Faktiskt fruktansvärt fina texter, som man inte tänkte på då :) Kommer bli mycket snyft känner jag ;)
Vad ska ni ha för tårtdekoration? om ni ska ha någon ?
Vi vill inte ha klassigt brudpar, mer som svanar eller liknande, jag hittar inga till bra pris som vi vill ha. Vi är ganska kräsna. Tycker brudpar kan bli ganska tråkiga och alla som har något extra, är inget intresse vi har eller humor :)
Jag är inne på någon glasängel bara och ha på tårtan, för jag är inte så förtjust i dem vanliga :)