december brudar 2012, var är ni?????
Bara en fråga............ Hur lång tid tog det från att du skickade in ansökan innan de hörde av sig?
Undrar eftersom jag ivrigt väntar på svar från dem......
Ååh va trött jag blir på allt som skiter sig!!! Eller i alla fall krånglar till sig...
Har fått några bakslag och jag har svårt att hålla mig lugn just nu!
Har fortfarande inte hört nåt från fotografen!
Har fått ringarna, men min passade inte! Aah!
Har, såhär drygt två månader innan bröllopet, ingen tårta då hon som skulle hjälpt oss hoppade av!
Vi skulle låna dukar från ett ställe och insåg igår att det finns fem (5!) stycken, inte 20 som vi behöver!
Ja osv osv osv!!!
...Va bara tvungen att dela med mig lite av min frustration!
Förresten vinterfrost, jag tycker er lokal ser jättefin ut!
Jo, jag har ju min syster som backup o som ska lägga stämmor o så vissa bitar, så klarar jag det inte får hon bara ta över! Vi har övat på de, hehe! ;) Ska sjunga kärleksvisan. Sen på festen har jag gjort ett medley av tre sånger som jag sjöng för honom fösta gången han hörde mig sjunga, så de e lite speciellt det också! :) men jag tror de kommer gå lättare på festen än på vigseln! :P
O dansen ja... jo de e jättekul att vi ska göra nåt specielt av det, men vi måste ju hinna öva, hehe! min syster har koreograferat en vals till oss så de e bara att köra nu! :) vi ska faktiskt dansa till the christmas waltz! :)) De e ju ändå december o vi har alltid varit julgalna båda två så de va rätt givet haha!
O fotografen e en "vän" till mig så de e inte oproffsigt så, bara urdumt! men jag tror vi har en annan på lut! :) hoppas hoppas hoppas...
Fremm, du ger inga dumma råd, jag gillar att läsa ala andras påhitt! :) men nja, jag vet ju inte riktigt... har börjat fundera på nåt sånt här... vet inte rktigt vad ja tycker om de... va säger ni andra? de e ju inte riktigt en sjal... eller?
http://www.ebay.com/itm/2012-White-Ivory-Black-Pink-Faux-Fur-Shrug-Wrap-Shawl-Wedding-Bridal-Accessory-/190635546141?pt=US_Bridal_Accessories&var=490049053919&hash=item2c62c3961d
...ska bara tillägga att de flesta i min närhet, som sett min klänning, tycker att jag ska ha nåt sånt här i kyrkan, men jag känner mig utklädd då, inte uppklädd! om ni förstår va ja menar!
http://www.ebay.com/itm/NEW-WHITE-PLUSH-FAUX-FOX-FUR-BRIDAL-SHAWL-WRAP-CAPE-SIZE-XL-/130768921026?pt=US_Bridal_Accessories&hash=item1e726f61c2
Hallonfrossa, blev så nyfikn på vinflaskeetiketterna du nämnde! Va e de för några o var har ni beställt dom från?
Fremm, tycker den sista servetten va jättesnygg! O servettringarna också! :)
Angående servettringar har vi ändrat oss lite sen sist o nu kommer vi göra såna här servettringar! :)
ajdå bilden hängde inte med... såna här servettringar... ;)
Förresten, ni som inte ska ha något över axlarna i kyrkan, e ni inte rädda att fryyyyysa?!