december brudar 2012, var är ni?????
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Lycklig01, Ni är ju sååå snygga och vackra!! WOW va roligt att få se, härligt att höra att er dag va så fantastisk, längtar efter att både se och höra mer om bröllopet! :) Brudbuketten va sååå läcker, verkligen vintrig och snygg! Coolt att din man hade vit frockcoat och svart väst istället för det vanliga (tvärtom)... supertjusigt!
MatildaMatttias, usch då va tråkigt, ja det går ju mkt sånt nu - hoppas bara inte du blir smittad!
STORT LYCKA TILL ALLA BRUDAR SOM GIFTER SIG I MORGON!!! ♥♥♥
Såååå...nu äntligen snart en vecka senare så ska jag försöka se till att få min berättelse berättad.
Allt började kl.09.00 då jag skulle infinna mig hos min älskade vän rebecca för att få håret gjort, hon är så otroligt duktig och det blev precis som jag ville ha det och hade föreställt mig.
Efter det (vid 12.00) så åkte jag och min första tärna Carolin till hotellet i stan där hela min släkt bodde( dom är från södra halland så det är 45 mil här ifrån)
Där inne började vi med lunch, sedan blev det smink, ombyte, bubbel och babbel, helt underbart, vi systrar är värkligen bästa kompisar och det var perfekt att ha dem som tärnor.
Mamma hade fått i uppdrag att fixa iordning inför stora dagen så dom höll till hemma i huset.
14.00 bar det iväg till kyrkan, där det blev lite prat med prästen och lite väntan innan klockorna väl ringde.
Alla var jätte nervösa utom jag, lugn som en filbunke satt jag där och sa till alla andra att ta det lugnt
När klockorna hade ringt så startades en orkesterversion till unchained mellody, samma låt som är ledmotivet till filmen ghost, vilket är en av mina favoriter, det var så otroligt vackert, först gick mina två döttrar in i kyrkan hand i hand, sedan gick tärnorna en och en (5 st) efter det så kom jag och pappa gåendes.
Maken stod och grät så gulligt
allting blev verklige perfekt på våran stora dag, hade inte kunnat önska mig något bättre bröllop eller vigsel, efter allt bjöds det på champange och mingel med favor askar (kl.16)
Kl.17 var det dags för mat, det var en underbar buffet som min älskade syster Lina (http://metrobloggen.se/17ar127kg/) hade gjort såååå bra!!!
sen vart det tårta som min vän Ullis http://www.ulliscakes.se/galleri/tartor.aspx hade bakat, super god!! och godis buffet.
När det var över så öppnades baren och det dansades till sent in på småtimmarna.
Tyvärr vill inte min dator lägga upp bilder så ska försöka fixa från en annan dator lite senare!
Här kommer lite bilde från vår stora dag
Åhhh hallonfrossa, vilka otroligt fina bilder, du är jättevacker, ni är så fina bägge 2, er dag låter underbar, grattis i massor :)
Fremm: Åhh så lessen för er skull, kan inte heller tänka mej nåt värre än just det, håller alla tummar och tår att hon kan fixa ringen till dej i tid, stor kram
Jag skulle ju precis berätta att våra fina ringar har kommit, är jätteglad för dom, men känns ju lite tokigt just nu.
Har även fått våra otroligt vackra kläder idag, klänning, mannens dräkt och lillsonens oxå, underbart, min peruk har jag oxå fått idag.
Mellanstora sonens maskeraddräkt har oxå kommit, han ska vara freddy krueger hahaha han blev assnygg ;)
Nu längtar jag verkligen, såå spännande, kollegans dotter som utbildar sej till konditor ska baka tårtan, pappa fixar maten, väntar ännu på våra skor, va inte lätt att hitta till oss, jag som har 35 och mannen som har 48,5 haha, men till slut så, fick det bli 36 till mej, och så hittade vi ett par snygga till honom oxå puhhh
Hallonfrossa: jätte fina bilder, ni var jätte fina :)
Fremm: tack :) Västerås. Är dock lila men jag ser nu att den ser svart ut på bilderna! Jag hoppas verkligen att tjejen kan göra din ring! Håller alla tummar och tår
Hinner ju knappt sitta här inne längre tyvärr ! 1000 saker som ska göras bara 5 dagar kvar !!! Iih ! Gud så tråkigt Fremm ! Förstår dig helt ! Vi har ju också ring problem !! Vad fina ni alla är ! Ser underbart ut !
Men Gud vart kom Västerås ifrån? Kommer inte ens ihåg vad det ska stå istället