Hej Tjejer!
Nu är det ny vecka som gäller och en del saker jag väntat på kommer att ske denna vecka... idag ska jag prata med tjejen på cateringen då vi bara prelbokat så jag skulle vänta till idag med att ringa igen när hon åter är på plats i jobbet... spännande. Känns som om vi har noll koll på vad vi ska äta eller vad det kostar... vi har egentligen inte fått någon uppgift på några av de stora kostnaderna så därför har det varit svårt att göra en budget...
Efter jobbet ska vi hem och fika hos mina föräldrar och då ska vi ha med hos inbjudan - ska bli spännande att se vad de säger, tror de kommer bli jätteglada! :D Så i helgen har jag knåpat ihop alla inbjudningskort och det räckte precis... gjorde ett att spara oxå. Blev riktigt nöjd och visar gärna sen när vi skickat iväg dem.
Väntar på min klänning och att få höra från guldsmeden om hur det går med min ring... två riktigt pirriga moment... (och viktiga).
I övrigt så kämpar jag på med träning och kost och har gått ner 2,5 kg på två veckor, vill försöka komma ner 10 kg till, till nyår men tror jag kommer lyckas, har ju en bra sporre i klänningen och bröllopet. :D
Musiken då: Inmarsch blir den traditionella och maffiga Mendehlson, älskar den! Utmarsch blir "En svit ur drottningholmsmusiken" (tror jag den hette) eller en rocklåt på cd.Psalmer blir: 84 Vi lyfter våra hjärtan och 411 Gud har omsorg om vårt släkte. Båda jättefina psalmer. Solosånger blir (om jag får igenom det hos M2B han funderar fort ;)) NÅn som du med Sonia Aldén, Lyckorus med Elin Sigvardsson och Come what may från Moulin Rouge.
Min syster spelade och sjöng i lördags så vi fick höra hur det lät, visserligen bara på piano men det va så vackert, hon har en ljuvlig röst. Hon har oxå tipsat om en duktig manlig solist som ska sjung duett med henne på Come What may...
Jätte vackra låtar ni valt Vinterfrost!