december brudar 2012, var är ni?????
Vi tänkte skicka in ansökan om namn, id-kort med mera samtidigt som hindersprövningen, ca 2,5 månader innan bröllopet, men det kan man nog skicka in nu oxå ( allt utom hindersprövningen då)
Vi tänkte skicka in ansökan om namn, id-kort med mera samtidigt som hindersprövningen, ca 2,5 månader innan bröllopet, men det kan man nog skicka in nu oxå ( allt utom hindersprövningen då)
Det är så oerhört tråkigt, tycker jag, när folk inte kan osa:à i tid, vi skickade ut inbjudningarna tidigt (1år innan) för att alla skulle kunna boka in och så hadde osa 1juni, men ändå är det en familj som VÄGRAR svara på om dom tänker komma, det som gör mig mest ledsen över det är att det är m2b ända bror och i alla fall jag hoppas på att folk kanske prioriterar ett bröllop, åtminstone till ett syskon :( *SUCK*
Hej på er tjejer
Nu närmar sig December med stormsteg och det känns precis som ni säger att man är över allt i planeringen!!
Haråtminstonde börjat ta tag i allt "hemma fix" och tänkte ge er lite bilder
ÄNTLIGEN!!!!!
Jag är nu fördig med de nedrans festprogrammet! är bara att skriva ut nu och det är sååååå skönt!!
Har även gått igenom allt som är kvar att fixa inför Dagen D, och det visade sig faktiskt vara minimalt med saker kvar vilket är otroligt skönt!!
Fick även veta idag att våra ringar har kommit så dem ska hämtas och det är en toppen kännsla att alla bitar faller på plats