-
-
TACK! Glad jag blir.lycklig01 skrev 2012-06-27 22:18:47 följande:Jag tycker att det var riktigt snygga! Tycker inte att du behöver flytta bröllop nå, snyggt då texten är i mitten! tagsen tycker jag är en bra idee :) var lite fundersam på venus amor men såg sedan att du skulle stämpla den , då kommer det bli jätte fint :) Snyggga kort!
Ja, det ska stämplas men stämpeln har inte kommit ännu...... -
Men vad skönt att ni har valt lokal nu!vinterfrost skrev 2012-06-27 22:22:43 följande:Så nu har jag och gubben pratat ihop oss. Imorgon ringer jag och bokar alternativ 2. Vi båda kände att det var för mycket med den andra.. Den är dessutom billigare och då lägger vi hellre pengarna som blir över på att leja in någon som städar..
-
Här är JAG:
www.brollopstorget.se/Forum-1-86/m4192304.html -
Oj vad länge sedan det var jag skrev något. Men har varit lite låg ett tag...........
Våra färger är Mörklila, turkost och guld.
Jag har hamnat i en dvala tror jag., Fortfarande är inte inbjudningskorten klara, så ingen vet att vi gifter oss 1/12.
Allt står still och känner bara att det ordnar sig...... -
Jag har handlat 5 klänningar från kina. Är i stort sett nöjd med de 4 jag fått hem. Den fjärde håller mamma på att fixa till då den var lite si och så. Men väntar nu på nr 5!smulan8118 skrev 2012-08-14 21:31:19 följande:Hmm... hur är det med klänningarna från e-bay?
Haha........... Jag kanske har någon som passar dig? -
Hur kan du tro något sånt?smulan8118 skrev 2012-08-14 22:29:05 följande:Nämen, varför så många? en till med beslutsångest? =)
HAHAHA, sambon är galen på mig då jag ändrar allt hela tiden, ångrar mig, tror att det kan bli bättre istället för att vara nöjd.......
Beslutsångest till max alltså.......
Det har blivit så många pga.....
nr 1 gjorde de i stl 36/38 grr var då 42/44
nr 2 helt underbar, men trodde det kunde bli bättre
nr 3 kanonfin även den men nä inte min klänning
n4 4 gjorde de FEL på och bara skickade iväg då de tyckte jag var jobbig, den håller nu mamma på att fixa, då den fått ny färg, blivit av med bling och ändrar fluff osv
Nr 5 väntar jag på och den är helt underbar på bild iaf. *S*
Alla är olika modeller på och nr 2 3 4 har jag "designat" själv av olika favvodelar.
Hittar hela tiden nya favvodelar och nya fina klänningar. Måste lära mig att vara nöjd och sluta leta efter något bättre -
det kommer att bli nr 4 eller nr 5.vinterfrost skrev 2012-08-15 13:48:48 följande:Haha du är söt du. Hoppas nu att nr 5 är the one SLUTA TITTA sen :-P
Nu är inbjudningskorten klar och alla kuvert utom 2 är adresseade..
Ska jag skriva hennes namn eller inte?
Alla andra är till salu, billigt om någon är intresserad :0)
Jag hade skrivit bådas namn på kuvertet! -
Jag har beställt dem på Dhgate av 3 olika säljare. Där finns massor.........smulan8118 skrev 2012-08-15 19:56:40 följande:Var har du beställt alla klänningar ifrån?
Någon som har erfarenhet av jj´s house?
-
Fina kort med kottarna på!
Vad ska ni ha för fyllning i tårtan?
Tänkte göra några smakprover här i helgen..... Ge mig förslag!!!
1) Citronfromage
Vit chokladmousse
Lemoncurdmousse
2) Päronmousse
+ ??????????
3) Vit chokladmousse
Hjortron
4) Kiwi - och krusbärsmousse
+ ??????????
Tänkte prova med både choklad och vaniljbotten. Tänkte även frysa in och se hur de blir. Det sägs att frysta tårtor är lättare att spackla och få fina. Måste ju testa så jag vet hur jag ska göra när det är dags.