• Fremm

    december brudar 2012, var är ni?????

    majaochputte: åååh va roligt att se, vilken lycka och va vackra ni va! Jättefint dukat och med stolsöverdragen och allt.... verkligen så kul att se trots kvalité på fotona men ser förstås fram emot lite bilder från fotografen oxå. Ser underbart ut!


  • Fremm
    vinterfrost skrev 2012-12-04 22:17:39 följande:
    Idag har jag suttiit och pillat med vigselprogrammen. Nästan klara bara en sista sak som behövs. Utgångsmusiken!!! HJÄLP! Vad ska ni ha/haft??

    Sen har jag gjords skyltar till maten, godisbuffen. Lämnat in förlovningsringarna på putsning, köpt en present till tärnan, köpt en klänning till kvällen alt dagen efter, handla den mesta maten bara sallad och färska örter kvar (fast jag kommer nog på mer saker sen.)Kunde inte ha skrivit det bättre Hjärta
    Tack! ♥
    Vi valde ju en rocklåt som utgångsmarsch som bandet ska spela. Om det inte hade blivit den hade jag valt "en svit ur drottningholmsmusiken" den är så där pampig och kunglig, gillar det... ;)
    Hoppas ni kommer fram till en utgångsmarsch snart!

    KÄnns som du får mkt gjort ändå, du är flitig minst sagt... jag skjuter bara på saker för nu är det de lite knöliga sakerna kvar och jag är så trött på kvällarna när jag kommer hem från jobbet att jag inte orkar ta tag i det...

    Usch va struligt med morgongåvan :( hoppas hoppas att det löser sig, vad skulle du köpt? Kan du inte höra med företaget (på nätet) och se om de hinner skicka idag för då bör den ju komma i morgon eller senast på fredag?
  • Fremm

    Åh idag har jag fällt många tårar, är fortfarande nära att börja gråta - har varit så tacksam över att inte ha fått några bakslag ännu men så kom det ett riktigt stort bakslag idag. Guldaffären dit vi skulle beställa vår ring säger idag att guldsmeden inte hinner tillverka den innan vårt bröllop...

    Jag har i min enfald litat på butiksinnehavaren som tyvärr är mellanhanden mellan guldsmeden och mig som kund, det är han som tar upp beställningen och även fått fram stenen som jag ska ha i... allt har dragit ut på tiden och vi har hela tiden sagt att vi vill ha ringen i god tid innan och frågat så att vi fortfarande hinner oc h att det inte skulle vara några som helst problem så ringer han idag och säger "Jag är hemskt ledsen men guldsmeden hinner inte innan bröllopet", jag börjar storlipa i luren på honom och ser framför mig att jag får ha en provisorisk ring på alla foton och när gästerna vill se min ring så har jag inte mina fina ring som jag varit så lycklig över och drömt om så länge att den ska pryda mitt finger... när jag tänker efter av alla saker som inte få gå fel så är det nästan ringen som är värst och att fotona skulle förstöras kanske... jag kan inte tänka mig något värre materiellt just nu...

    Jag och min blivande åkte ner till honom efter jobbet och pratade med honom, han lovade att han skulle försöka prata med guldsmedjan igen för att se om de kanske kunde göra ett undantag men så trög han är den där butiksägaren, då säger han att så kan man ju egentligen inte göra för tänk om alla skulle vilja bli prioriterade, ja men då är ju frågan om alla jobb är just vigselringar, för vad kan egentligen vara viktigare smycken än just att en vigselring blir klar i tid, jag kan då inte komma på något... :(

    Så frågar vi efter att få titta på den rosa stenen den som har gjort att allt har dragit ut på tiden, då hittar han inte den... han letade säkert överallt i 20 min medan vi stod och väntade men hittade den inte... så även om guldsmeden nu skulle vara snäll och göra ett undantag och försöka få den klar så hittar han inte ringen så är det kört ändå, alltså dubbelkört! Detta är under all kritik - vad ska vi göra?


  • Fremm

    Tack kära ni för er omtanke och förståelse, betyder mkt i detta elände...♥

    Tur att min blivande är så lugn och tålmodig att han tar tag i detta medan jag är helt hysterisk ;). Han förstår ju allvaret i det och har sagt att vi måste försöka lösa det. Det är han som får ha kontakten med butiksinnehavaren eftersom jag inte orkar...

    Butiksinnehavaren ringde i förmiddags och sa att han letat överallt men inte hittat stenen någonstans, den är borta eller så har nån stulit den säger han... i påsen låg oxå fyra diamanter som vi plockat ur från en annan ring och tänkt återanvända i den nya ringen, de är våra och dem har han oxå tappat bort... men ska naturligtvis ersätta det. Tycker att han är en jubelidiot men eftersom han själv inte har det så lätt av olika anledningar så är det ändå inget att gå vidare med... dock tycker jag att han kunde ersatt oss med mer än det han tappat bort.

    Min älskling bad mig kontakta guldsmeden i Sthlm som har gjort ursprungsringen - den ring jag såg på nätet och blev så fäst vid. Hon är jätteduktig och tar förstås mer i pris men skulle hon hinna göra den innan nyår så sa min blivande att det får vara värt den extra kostnaden och om vi måste åka upp och hämta den... han är så fin! ♥

    Så jag har tagit kontakt med henne, hon har inte sagt nej men ska se vad hon kan göra, räkna på det och sen återkomma! Håll alla tummar och tår, och ni som har en tro, BE för vår skull att det kommer att lösa sig! Tack snälla söta rara ni för ert stöd! ♥ KRAMAR.. jag återkommer när jag vet mer...


  • Fremm

    Lycklig01, Ni är ju sååå snygga och vackra!! WOW va roligt att få se, härligt att höra att er dag va så fantastisk, längtar efter att både se och höra mer om bröllopet! :) Brudbuketten va sååå läcker, verkligen vintrig och snygg! Coolt att din man hade vit frockcoat och svart väst istället för det vanliga (tvärtom)... supertjusigt!

    MatildaMatttias, usch då va tråkigt, ja det går ju mkt sånt nu - hoppas bara inte du blir smittad!

    STORT LYCKA TILL ALLA BRUDAR SOM GIFTER SIG I MORGON!!! ♥♥♥


  • Fremm
    hallonfrossa skrev 2012-12-07 15:00:15 följande:
    älskade käraste vän
    allt kommer att lösa sig till det bästa, håller i llt jag kan och ber även lite för dig så får vi se om han lyssnar Hjärta
    Tack söta, snälla, rara Du! Betyder mycket! ♥
  • Fremm

    Hallonfrossa! Va roligt att läsa om er dag!! Verkar ju helt fantastiskt alltihop! :) Bilderna är såååå fina, allt så fint! Så vackra och så lyckliga!! Men nu måste jag höra, sjöng du älskade ängel? Vad ska din man om sin morgongåva? Sånna fina favoraskar som ni har, ska vi oxå ha. :) Hade önskat stolsöverdrag som ni har men det blir bara till honnörsbordet...

    Åh samtidigt som jag längtar massor så blir jag stressad, skriver det hela tiden jag vet och ändå får jag inte tummen ur att faktiskt ta tag i det som är kvar... men hoppas på att jag hinner och orkar göra lite idag... vi va på julbord igår, samma julbord och ställe som jag och min blivande träffades på för ett år sen, då var det den 9e och i morgon är det ju precis ett år sen... kändes häftigt att i år komma i egenskap av fästmö och snart blivande fru... många gratulerade oss och frågade om bröllopet (här är ju inte så stort så alla känner ju alla, förutom jag som knappt känner nån... ;)). Fast något julbord fick jag knappt i mig, hade sett fram emot det innan men när jag såg det och skulle börja äta vände det sig i magen på mig... känner mig väldigt labil när det gäller mitt illamående och vad jag kan äta för det skiftar hela tiden...

    Teza: Tack snälla du, skönt att få lite omtanke och förståelse i eländet... ja vi får verkligen hoppas att hon löser det åt oss... kollar mailen för svar hela tiden men än har jag inte hört något och jag vill inte stressa henne heller... nu är det ju helg oxå... men vi får verkligen hoppas! Va glad jag blir för er skull att ni fått ringarna och att ni är så glada och nöjda med dem, jätteroligt!! Låter så coolt med maskeradtema, jag som älskar sånt egentligen... min blivande fyller ju 40 nästa år och ska ha en fest, kanske man får köra maskeradtema då istället, så roligt!!! Ser verkligen fram emot bilderna från ert bröllop ;). Skönt oxå att peruk och skor verkar löst sig. Så häftigt med era kontraster till fötter, då måste det skilja en del i längd oxå eller? ;)

    Lycklig01: Förstod inte heller vad Västerås kom ifrån så jag tänkte gå tillbaka och se vad jag frågade egentligen men sen såg jag ditt andra inlägg att du inte heller visste så... :D. Tack snälla, ja vi får verkligen hoppas att det löser sig.

    Pekklisch, tack så mycket, vad hade ni för ringproblem? Ja, hua va stressad man känner sig men hoppas att du får mkt gjort i helgen i alla fall... tiden flyger verkligen iväg. Hoppas din blivande får en rolig svensexa, spännande... tänkte först att mina systrar och vänner norpar mig för möhippa idag men jag vet inte... just nu ligger jag med laptopen i sängen och orkar inte göra något mer än att slappa... men borde ju duscha och göra mig fin utifall att de kommer... får rycka upp mig om en stund.. :)


  • Fremm
    vinterfrost skrev 2012-12-08 06:14:23 följande:
    Här ligger jag vaken o kan inte sova!! IDAG ÄR DET DAGS!! Hjärnan går på högvarv. Klockan ringer om en timme men bröllopsnerverna börjar sakta krypa fram.. Hittade morgongåvan jag hade tänkt :D Känns bra hihi Fremm ÅH hoppas hon kan fixa ringen åt er! Vilken idiot till smed ni har hittat? HUR kan man slarva bort diamanter? Tur att din blivande har nerverna i scakt. Inte lätt i bröllopsstressen och men alla hormoner. Hur mår du nu förresten? Vilken vecka är du i nu? Hallonfrossa. Så underbara bilder! Så fint brudpar!
    Åh va pirrigt, förstår att det är mkt att tänka på... men va spännande och roligt! Nu är du säker och fixar dig hos frisören, önskar Dig ALL LYCKA IDAG!! Skönt att det löste sig med morgongåvan!

    Ja vi får hoppas att det löser sig med ringen, väntar på att hon ska höra av sig. Ja den andre va ju en riktig jubelidiot... hade han åtminstone haft våra stenar kanske vi hade kunnat böna och be att de skulle kunna lösa det åt oss men nu har han ju inte det och den stenen tog minst en vecka att leverera... Ja det är tur att min blivande är så lugn men samtidigt att han förstår hur viktigt det är så att han kan ta tag i det, annars skulle jag nog varit hysterisk nu... vill verkligen tro att det kommer att lösa sig men det återstår att se...

    Nä hormornerna och graviditeten är väl kanske inte så lägliga nu men det får ju vara som det är, är jättetacksam och överlycklig över det lilla liv som växer i magen på mig men så är man ju påverkad, trött som bara den, orkeslös, illamående, matt, känslosam, så jag har mått bättre men å andra sidan så har jag mått sämre oxå... hoppas att illamåendet och yrheten börjar försvinna så smått i alla fall... jag är i v. 9 nu så jag kommer väl vara i v 12 när vi gifter oss och då kommer vi väl berätta det för alla... hur vet jag inte än riktigt... :)

    TÄnker på alla brudpar som gifter sig idag, ha en fantastisk dag - ser fram emot uppdateringar med bilder och berättelser om era dagar sen! :)
  • Fremm

    Stort Grattis alla som brudpar som gifter sig idag! Önskar er en superlyckad dag!! och ser så klart fram emot att höra och se bilder sen... :)

    Vinterfrost, så fina ni var!!! Ja visst kan man gräma sig över det som inte blir som man tänkt sig men tänk på allt som gick som ni tänkt er och kanske vissa saker tom blev över förväntan? Dessutom så har din pappa rätt, ingen annan visste ju hur du/ni tänkt... ser fram emot att se mer bilder och läsa er berättelse! :)

    Ang ringen så har jag vänt mig till en jätteduktig guldsmed i Sthlm som gjort ringen jag velat efterlikna. Hon hinner tyvärr inte sätta i diamanterna på sidorna men hinner göra ringen med den rosa stenen i mitten så det verkar som jag får "nöja" mig med det... så får vi sätta i diamanterna i efterhand sen, tråkigt att det inte blir klart och tråkigt att vi nu får betala ca 10.000 kr mer för ringen... men men... nöden har ingen lag - hoppas hon grejar det iaf! :-/


  • Fremm

    Vinterfrost, åååh vilka vackra bilder fotografen tagit och va fina ni var! Så vackert med all snö! Tack för att jag fick se dem! :)

    Zoooda, tack för din härliga bild, jättekul ju och fin! Så stiliga så!

    MatildaMattias, stort Grattis!! En bild som ser varm ut trots kylan som måste varit... jättefint! Härligt att ni hade en underbar dag och tack för lycka tillet! :)

    SkövdeSofie, vilken cool brud!! Supersnygg, häftig klänning, stövlar och brudbukett! HOppas ni hade en fantastisk bröllopsdag!

    Brudivinter2012, va glad jag blir över dina sprudlande utrop! Va härligt att dagen blev så perfekt - måste varit underbart! Kan du inte visa bild oxå?

    Vill gärna läsa fler berättelser och bilder för ni som börjar landa efter att ha blivit fruar! :)

    Här är det mkt att göra hela tiden, just nu håller vi på att skriver om gästerna, gör bordsplacering, favorpåsar, lämnat in klänningen hos sömmerskan, ringt och bokat tid hos affären som har killarnas kläder, ringen är under tillverkning, tack o lov även om den inte kommer bli helt klar så kommer den inte se halvklar ut... ska visa bild...

    Mkt nu - ikväll blir det julbord med jobbet och i helgen hoppas jag vi får mkt gjort, ska posta julkorten oxå som i år blir färdigköpta fast med foto på oss, brukar ju annars pyssla alla men det hinns inte med i år...


  • Fremm


    Så här kommer min ring att se ut och efter bröllopet kommer vi att komplettera med 5-6 st diamanter på varje sida om den rosa stenen. Vad tror ni om det? Tror det kommer bli bra även om den inte är så klar som jag tänkt mig från början... :)
  • Fremm

    Pekklisch4, men ÅÅÅÅÅHHH va roligt att få se alla bilder och så fint allt var, ni va så stiliga och vackra, superfint dekorerat med ljusslingor med mera, känns som vi har lite samma känsla i tänk vad gäller dekorerandet... superkul att se hur fint det blev! Roligt oxå att läsa din berättelse om att allt gått så bra och varit så fantastiskt... åh vad jag längtar till vår dag nu! ♥ Stort Grattis och tack än en gång för att du delar med dig!

    Älskar att läsa allas berättelser och att se bilder på allt!


    Jag har inte haft tid att hänga här alls mkt det sista men det har visst inte många andra heller, lite trist då jag tycker om att läsa vad ni har att skriva men många av oss har ju redan gift sig medan andra har fullt upp med det sista innan det är dax så visst förstår jag det...

    Jag hade ju min möhippa förra helgen, har ju inte ens hunnit skriva om den men den blev helt perfekt med tanke på min graviditet... ett gäng supergoa tjejer överraskade mig på eftermiddagen hemma, flera va helt otippade men väldigt välkomna, det gjorde mig så rörd att de va där för min skull, många av mina närmsta väninnor bor ju så långväga och ingen av dem hade jag räknat med kunde vara med vilket de ju inte var men trodde inte att jag hade så många vänner i närheten som ville delta men så var det visst. De hade med sig julfika som vi myste på hemma hos mig och sen fick jag gå och byta om, syrran hade med sin fina slöja och tiara från sitt bröllop som jag skulle ha på mig, i övrigt så fick jag ha på mig vad jag ville. SÅ jag ville ju va uppklädd och fin, tog på mig min benvita korta klänning som passade en brud och gjorde mig lite extra fin.


    Vi åkte sex mil för att bowla först, jätteroligt men jag oroade mig lite för klänningen som va rätt så kort när jag skulle böja mig fram och kasta iväg klotet, men det gick bra och jag kom faktiskt 3a vilket va ganska bra för att vara mig! ;)

    Sen hade de bokat bord på en supertrevlig libanesisk restaurang, älskar sån mat men har aldrig blivit av att jag ätit på den tidigare så det va ju lite extra festligt. Vi beställde in 20 rätter som vi smaskade på i fyra timmar, satt ohc umgicks, pratade och hade supermysigt. Sen ville de förstås att jag skulle prova lite magdanskläder vilket jag gjorde och flera andra ställde upp att spöka ut sig med mig men som tur var behövde jag inte uppträda inför de andra gästerna utan vi spexade bara lite med varandra och dansade lite... jätteroligt!

    I övrigt så pysslas det med lite av varje, ska göra klart kyrkhäftena och framsidorna till festhäftena, tänkte ju göra ett häfte för barnen oxå men jag har inte kommit någon vart med det :-/...

    Har gjort klart bordsplaceringen och den som ska vara i häftet, däremot är inte tavlan gjord än... skrivit om gästerna och gett till min syster som ska sammanställa häftet.

    Tänkte prata med floristen oxå så att allt är klart med blommorna till bröllopet. Ja det är många lösa trådar just nu men förhoppningsvis så ordnar det sig allt eftersom...

    Det va en liten uppdatering från mig... får jag höra hur det är med er andra? :)


  • Fremm

    Hej på Er!

    Jättefina ni var Smulan! Så roligt att se bilder!

    Jag lovar att jag ska återkomma med både foton och bröllopsberättelse inom några dagar... sitter här nu med ett hav av presenter som ska placeras ut i hemmet - så fina saker och så generösa gäster! Men det va ju bara en liten grej av allt det underbara ett bröllop innebär...

    Nog hade jag höga förväntningar innan men allt blev perfekt och tom över förväntan, det går verkligen inte att förstå hur häftigt det är att gifta sig förrän man gjort det själv. Helt obeskrivligt magiskt. Det mest häftiga va vigseln, så mäktigt att gå in till den pampiga brudmarschen där en massa människor stod i bänkraderna och log för vår skull. Den fantastiska musik som spelades och sjöng, våra löften och våra JA:n, prästens vigseltal och utgångmarschen, ja allt va så underbart! Längtar tills jag kan se allt på film. Min bror har ett gediget redigeringsarbete framför sig, men vi har gett honom ett år på sig så att vi har den till vår första bröllopsdag iaf, tills dess kan vi ju kika på råmaterialet... längtar tills vi får ta del av fotografens bilder, de tog över 2000 bilder... ;) men har en del foton från gästerna som jag kan visa er... snart.

    Stort Grattis alla brudar! WE DID IT!!!!!!


  • Fremm
    Vi har än så länge fått se dessa bilder som finns på våra fotografers hemsida Hellebrofoto.se,
    Jag kopierade texter och bilder rakt av för att ni ska få se - så otroligt fint skrivit av våra älskade fotografvänner! ♥

    Sen har jag flera hundra gästfoton som jag måste ta mig i kragen och gå igenom, har tänkt att skriva en lång härlig bröllopsberättelse med massa bilder men det kommer ta en liten stund att göra så det dröjer tyvärr ytterligare... :-/

    Nyårsafton 2012, en dag då man gärna glittrar. Vår brud och käraste vän,
    Emmeli, som är mycket för det här med glitter och glamour, sparade inte på
    krutet då hon denna speciella dag gifte sig med sin Fredrik. Emmeli, som är den
    mest pyssliga och kreativa tjej vi känner, har verkligen gått in för att det
    glittriga, cerisa och gröna temat ska gå igen i allt från klädseln till de många
    dekorationerna och tårtan. Och spana speciellt in buketten! Vi har aldrig sett
    något liknande!



    Från tidig morgon fick vi vara med när bruden och hennes brudnäbbar påbörjade
    den efterlängtade förvandlingen!



    Vilken ljuvlig familj! Fina och goa som karameller.:)



    Vårt modiga brudpar lät sig inte skrämmas av vädret utan trotsade regnrusk
    och ishalka och följde med till Komstad Kvarn för lite utomhusbilder.:)



    Ja – som brudens mor glädjestrålande avslöjade i sitt tal under middagen ska
    hon mycket riktigt bli mormor igen.:DHurra!!!



    Blingblingbuketten var som sagt i en klass för sig, och här ser vi tydliga
    exempel på Emmelis sinne för detaljer. Stackars blomsterhandlaren hade aldrig
    varit så nervös för en brudbukett förut.;)Men se så
    fantastiskt resultatet blev, och bruden var förstås mer än nöjd!



    Brudens syster Rebecca sjöng och spelade så innerligt och vackert, rakt in i
    allas våra hjärtan.



    Om nån missat det – läs under hans skor!;)



    Älskar denna bild! Visst ser de ut som filmstjärnor?!:)



    Middagen var full av överraskningar och upptåg, glada skratt och känslosamma
    tal. Däremellan kunde man se brudparet sitta och titta såhär kärleksfullt på
    varandra. ♥



    Det gamla året fick ett lyckligt slut (om än regnigt och blåsigt) och det
    nya året inleddes med vacker bröllopsvals. Och jag slår vad om att detta år
    kommer att bli minst lika fantastiskt som det förra.:D

    Sällan har jag rörts till tårar så många gånger som jag
    gjort denna helg, men så är det inte heller varje dag som ens bästa vän gifter
    sig. ♥

    Brudparet spenderade bröllopsnatten på hotell, och
    morgonen efter fick alla som ville äran att avnjuta en härlig brunch tillsammans
    med nyblivna herr och fru.:)Och
    förstås vara med när de öppnade sina bröllopspresenter.




    Mycket kärlek!


    Och så lite bakom
    kulisserna…


     


  • Fremm

    Blev visst lite konstiga proportioner, va tvungen att minska bilderna lite för att de skulle få plats - kika gärna på fotografernas hemsida för att få se dem i rätt proportioner. :)

    Mars, så roligt att se era bilder, ni ser fantastiskt fina och lyckliga ut och det verkar som ni haft en lika sagolik och magisk dag som oss andra. :) Jätteroligt!

    Så kul - vill se mera bilder och läsa mera om era bröllop! Är så glad att vi är lite aktiva är fortfarande... får återkomma och visa mer och berätta mera sen!


  • Fremm
    vinterfrost skrev 2013-01-03 08:34:05 följande:
    Åh Fremm! Grattis!! Tänk att vi alla nu är gifta! Hur går det med magen? Ser fram emot bilder och berättelse

    Håll tummarna för mig idag, ska på arbetsinterujv. Ett jobb jag verkligen verkligen vill ha!! Sen fick jag veta här om dagen att jag ska bli moster! Så roligt då mina barn inte har några kusiner ännu!! Men det är fortfarande en hemlighet
    Tack Vinterfrost! Ja tänk att vi alla nu är gifta! Jag mår jättebra och magen/bebisen med... va på UL för KUB i tisdags och det va en så härlig känsla att se det lilla livet röra sig inuti magen, mitt i allt med bröllopet så har man nästan glömt av att man väntar barn oxå... men nu känns det mer på riktigt igen! Trött är jag men annars mår jag faktiskt väldigt bra! :)

    Åh hoppas arbetsintervjun gick bra!! ♥ Va roligt att du ska bli moster! Jag blev moster igen till världens sötaste lille pojke som min syster och hennes man varit och hämtat i Taiwan, han är 10 månader. Underbar. Skulle vara otroligt roligt om jag blev moster till min andra syster inom kort oxå, de har visserligen barn sen tidigare men hur härligt vore det inte om vi alla tre kunde vara mammalediga en tid samtidigt! ;). Härligt med systrar tycker jag!
  • Fremm

    Ja vår tur kom tillslut även om det kändes så konstigt när flera av oss gift sig för längesen när vår tur kom. :) Ser så fram emot era foton och att höra mera! Så härligt att allt verkar blivit så lyckat och underbart! Allt kan ju inte bli precis som man tänkt sig en del blir ännu bättre och en del kanske lite sämre... men det gör ju inget i det stora hela.

    Det enda jag retar mig på är vädret som ingen kunde gjort något åt, sen att jag glömde strumpebandet jag sytt var ju klantigt men inget som någon frågade efter men små petitesser i det stora hela...

    Hur känns det för er som bytt efternamn, jag har fortfarande inte riktigt vant mig, fick personbeviset igår att jag heter Ahlander men känns ovant att se, skriva och säga fortfarande men väldigt roligt, nytt och spännande och va stolt jag är att få vara min mans fru och bära hans efternamn! ♥ Det är underbart att vara gift och jag tycker det är STOR SKILLNAD från att vara sambo. Det är först nu det känns på allvar och på riktigt även om det var det innan oxå. Nu är vi ETT mot världen! :D


    Teza skrev 2013-01-03 17:51:57 följande:
    Åhh Grattis Fremm :) Vår tur kom ju till slut oxå :), jag återkommer oxå med lite bilder, har inte fått in så mycket än.

    Men åhh vilken dag, kväll och natt vi hade ;) HELT underbart, trots att vissa saker inte riktigt blev som jag tänkt känns det ändå helt perfekt, alla tyckte de va såå vackert och det kändes verkligen vackert, som en saga nästan helt fantastiskt.

    Helt klart en av dom underbaraste händelserna i mitt liv.

    Så nu fick jag äntligen en stund över att skriva lite, och har varit Fru Ahonen i hela 3 dagar redan, ojoj så fort tiden går hihi Grattis än en gång till er ALLA, önskar er massor med underbara år och lycka Kramar Tess <3
  • Fremm
    Brudivinter2012 skrev 2013-01-15 03:11:54 följande:
    Åh wow, graaaattis Fremm. Du är inte bara snäll och rar mot alla på bröllopstorget, du är också fantastisk vacker och ert bröllop ser drömlikt ut. ett fantastiskt fint bröllop och superfint brudpar. Och vilka detaljer. Grattis grattis grattis!
    Tack så mycket söta du! Din kommentar värmer verkligen! ♥ Ja det var ett helt fantastiskt bröllop - inget från dagen som jag skulle velat gjort annorlunda... vilket är skönt...

    Så här i efterhand hade önskat att vi haft mer tid för fotografering då jag saknar många porträttbilder som jag önskat att vi hunnit tagit :-/ någon annan som känner liknande? Går det att ta om? TÄnker på dig Pekklisch - ni tog ju era bilder före, hur kändes det och va det kostsamt.

    Om vi skulle göra det så skulle vi ju behöva hyra om min mans kläder, göra en ny bukett och göra om mitt hår... vädret skulle vara finare nu och vi skulle ha mer tid och vara mer förberedda men undrar om det magiska ögonblicket inte finns där, min mage växer ju oxå så oddsen är väl inte riktigt med oss...
Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????