december brudar 2012, var är ni?????
Nu är vi gifta och börjat få ordning på allt, tillbaka lämnng av saker och så vidare :)
Vi har haft det så underbart !! tänkte berätta lite om vår dag :)
Började med att jag gick upp 06.30 för att duscha och åka till frissan så jag var där till 8, började med håret som blev perfekt är supernöjd, efter det anlände min ena tärna och blir lika fin hon ! Dock var vi inte nöjda med sminkningen så det blev omsmink 2 gånger.. men träffade en till som skulle gifta sig samtidigt som vi så vi satt och pratade ett bra tag !
Under tiden jag blev fin hade min stackars man fullt upp. Efter han lämnat mig vid 8 åkte han till maxi första gången och köpte extra bröd, vidare iväg och plockade upp min vän ur serveringspersonalen och hämtade hybil, tillbaka till maxi och plocka upp mat och tårta, vidare till floristen och hämta blommor, för att levera dem till tärna nr 2, vidare till lokalen och lämna all mat för att sedan hämta upp marsalkerna för att sedan ta det lugnt med lunch !
Efter frissan åkte vi vidare hem till tärna 1 där vi drack bubbel skåla och berundrade oss själva, min bästa killkompis Martin fick även ha komma på besök så vi luncha alla 4 och bara myste innan klänningen knöts, och det sista piffet kom på.
Klockan 14.20 blev vi uppplockade av vår bröllopschaufför för färd mot kyrkan ! Vi fick verkligen smyga in och där möttes vi upp av min man, hans marsalker och präst. Fick stå i ett rum precis vid ingången med fördragna dörrar, men självklart lämna vi en glipa för att tjuvkika vilka som kom !
Vigslen var helt underbar, lugn och snabb, vacker och mysig ! Dock stog jag där lugn som en filbunke ! Varit cool-lugn hela dagen !! Vi sjöng gläns över sjö och strand, och Vi lyfter våra hjärtan.
Efter vigslen åkte vi alla till lokelen som en lång orm genom stan, vi sist, och det var så mysigt när vi kom dit med alla facklor som brann och var verkligen vackert. Det bjöds på glögg och mingel, sen brudskål och sen blev det middag med många oväntande tal och lekar, massa mys och pussar ! Vi hade verligen fått till perfekt serveringspersonal ! allt flöt på och gick så snabbt, jag njöt av varje minut.
Vi hade ju tänkt sova hemma på natten, men så hade min bror smusslat med våra kompisar och bokat in oss på ett 4 stjärnigt designhotell med bröllopssvit !! Värsta lyxen !!
Kärlek till alla dem !
Ska försöka ladda upp lite bilder med ! :)