december brudar 2012, var är ni?????
Jag har tillochmed köpt en klänning. Fick ett bra pris så det blev helt spontant.
Hur ska ni göra quornfileerna me ratatouille?? Letar efter nåt bra veg. alternativ! :)
Halloumi e ju ett riktigta bra veg. alternativ...
men de blir nog någon slags quorn ändå. Ska bara komma på vad... :)
Typ marinerade fileér funkar ju... de ska funka kallt också nämligen...
E de förresten nån av er decemberbrudar som ska ha jultema på bröllopet/festen? Att det blir något slags vintertema e ju nästan givet, men jultema...?
Beccastina, jag säger som vinterfrost... en enklare ceremoni me de närmaste o sen en fest senare, varför inte! :) Om ni nu vill gifta er 12-12-12 ska ni inte låta det hindra er! :)
Och vinterfrost, angående budget ligger vi runt 30.000 plus lite bidrag från föräldrar... O va härligt att du bokat kyrkan nu! :)
Själv håller vi på att reda i maten, o de verkar snart vara löst och jag håller just nu på att kolla in tårtor! Vad har ni tänkt er för tårta??
Angående maten kommer vi ha buffe, kall buffe. Blir enklast så! Ska göra vissa bitar själva, eller familjen kommer hjälpa till med det alltså, och leja andra delar av buffen till catering...
Vilken lyx vinterfrost att du har så många runtomkring som kan hjälpa till! :) Va härligt! Själv har jag fixat fotograf inm min vänkrets då jag också känner en riktigt duktig hobby-fotograf, men annars får vi nog lägga ut pengar på de mesta, hehe! Visserligen kommer hela faderullan i kyrkan ordnas av min familj, så jag ska inte klaga! :)