december brudar 2012, var är ni?????
här är vigselringen, alliansring i titan
våra förlovningsringar i rött och vitguld! ska lämna in dem på putsning längre fram, det kan behövas efter 6år
här är vigselringen, alliansring i titan
våra förlovningsringar i rött och vitguld! ska lämna in dem på putsning längre fram, det kan behövas efter 6år
Åh vad duktiga ni är. Själv hade jag ett psykbryt här om dagen då jag kände bara för att smita i från allt och bara gifta oss i enkelhet o i hemlighet. Känns som allt strävar emot just nu. Men men det var i förrgår, igår och idag är det nya tag :)
Vi har fått tag i Peo igen (lokalnissen) han var bortrest till söndag så vi ska ringa honom nästa vecka så ska vi få låna nyckeln och åka och kolla själva när det passar oss så det känns ju toppen!
Har tagit hem min cross trainer så nu har jag ingen ursäkt bara upp på den :)
Ska försöka beställa hem lite grejer så jag kan börja pyssla lite med inbjudningskorten osv..
Har fått en heltokig ide nu ikväl!! Skulle vara häftigt och sjunga till m2b i kyrkan! Hittade en så fin sång!! Kruxet är att jag inte är någon vidare värst duktig och sjuga! Tips? Spelar det någon roll och det inte låter helt bra rakt igenom (risken är ju att känslorna tar över och rösten skär sig ändå) hmmm ska nog höra mig för hos bekanta som kan sjung om jag kan få lite tips :) Vore ju häftigt! Någon mer som ska göra något liknande?
hej tjejer! Känns som att jag bombar den här tråden med frågor!
Hur ska ni ta er från kyrkan till festlokalen?
Det lutar mot vanlig bil här oxå :) Skönt och höra att det är fler. Jag och m2b firade 10 år i fredags
Jag håller på att bli tokig ang efternamn, min m2b har ett väldigt vanligt efternamn och för många år sedan lovade jag att ta det då vi gifter oss, och han vill inte ta mitt som är lite mera ovanligt! han har gått med på att byta om jag hittar ett fint nytt eller släktnamn, men jag hittar inget som duger åt honom! Vill att vi ska heta samma hela familjen, vill inte heta olika! hur har ni gjort ang namnbyte?
Jonna1983, Härligt med semester. Vi hade en mysig midsommar med goda vänner.
På måndag ska jag in till stan och träffa min vän som är konditor Vi ska spåna lite ideer.. och det lär väl bli mycket bröllopsprat då han förlovade sig igår!! Wii
Annars är det lite segt just nu, försöka njuta med barnen och pyssla i trädgården just nu och sitte inne vid datorn prioriteras inte Ska beställ matrial till inbjudningskorten nästa vecka, ska kolla lite på stan först och se ifall jag hittar lite grejs först bara :)
ÄNTLIGEN!! Har vi fått låna nycklarna till lokalen vi vill hyra. Så imorgon när Björn kommer hem från jobbet så ska vi åka dit och kika mäta och fantisera :) Inte en dag försent!!
Var ute och plockade kottar idag (igen) plockade alkottar på golfbanan. Golfarna måste ju tro att jag är knäpp.. Jaja jag tycker de är knäppa som spela i ur o skur så det jämnar väl ut sig ^^