december brudar 2012, var är ni?????
Men jag skulle föreslå att gör plats i något vardagsrum, hänger upp ett lakan och gör en studio och testa innan och se hur fotona blir :)
Men jag skulle föreslå att gör plats i något vardagsrum, hänger upp ett lakan och gör en studio och testa innan och se hur fotona blir :)
sätt upp ett partytält eller något över huvudet på en plats där ni vill fota, och sen testa, kan funka, se ut som snöstorm fast ni är fina :)
Lyckorus är underbar med Elin :)
haha vi ska ha samma låtar ju, såg inte sarah först ;)
Tänk om jag hade haft en musikalisk familj :) Lite lyx med egna låtar ju, mer perfekt hade det ju inte blivit :)
Jag älskar att kolla vad alla ni hittar på , på er front till bröllopet, man blir liksom taggad :)
Jag pysslar mycket just nu därför att jag inte har tid senare :P börjar heltid nu i 4 månader och så vips så är det bröllop ! därför är jag jätte glad att jag började så tidigt, trotts att vi haft många snubbeltrådar på vägen :),
Däremot, dem där kilona hade ju inte varit fel att tappa, jag har ju extremt många sambokilo genom mina 5 år som sambo, :p som tur är kommer jag i min klänning som jag är eftersom det är snörning, men den sitter ju finare om jag börjar tappa, :)
Hindersprovningen gäller endast 4 månader, så blir ju i september :) och samtidigt som då skickar min blivande in efternamn, eftersom jag inte byter :D
Festhäfte kommer vi ha, mer för att vi vill, tänkte ha info om t.ex. taxi o så