december brudar 2012, var är ni?????
Oj vad ni är duktiga allihop :) Själv har jag varit lite off på sista tiden, känt att jag fastnat lite på vägen, och har ju så mycke annat, men tiden rullar ju på och nu börjar jag känna mej lite stressad puhh.
Men nu har jag iaf bokat bröllopssvit på Sundbyhols slott oxå, känns jättekul. Anledningen till att just det dröjde va att jag försökte delegera ut lite till min blivande oxå men haha de va ju dumt, han får ju aldrig arslet ur vagnen med grejer, hmm så till sist gjorde gjorde jag även det själv ;)
Har grubblat som en galning över bordsplacering och grejer, till slut rådfrågade jag min älskade pappa som ska hålla i maten och har serverat på många fester och bröllop till och med i lokalen där vi ska vara, haha hade jag ingen aning om. han tyckte vi ska placera på honörsbordet bara, alltså för oss och våra närmsta som föräldrar och syskon, sen får resten placera sej själva. Då blir de minst knorr och sura miner sa han ujuj.
Blir lite konstigt dock, för m2bs pappa finns inte i livet längre och han mamma bor i Finland och är sjuklig och kan troligen inte komma :( Blir lixom min mamma och hennes man på ena sidan och min pappa med sambo på andra sidan, så skumt.
Jag blir tvungen att hålla allt så enkelt som möjligt, då jag inte har en chans att hinna pyssla och knåpa, känns lite trist men det får bli så, någon som har tips på hur man med enkla få medel ändå kan få det riktigt mysigt, vad är viktigast lixom, och vad spelar mindre roll om man skippar?
Jag har äntligen fått tag på "min" kareokevärd oxå som från början lovade att jobba när vi gifte oss, men då skulle de varit som i somras, men blev ju tvungen att skjuta på de när jag glädjande och otroligt nog blev gravid :) och knutten skulle komma just när vi planerat bröllopet, som skulle varit nu i maj från början. Därför blev de vinterbröllop i stället, nyårsafton och allt hihi, hmm men då kunde ju hon inte jobba vilket jag förstod från början, så min lillebror som jobbat en del med henne ska få låna hennes grejer och så kör vi själva, de blir kanon ändå för han är oxå jätteduktig.
Kareoke är nämligen lite våran grej så de känns rätt att köra på de, kommer bli riktigt kul tror jag.
Vad har ni andra för lite udda grejer ni kör på för att det är lixom lite ni så att säga???