teddy skrev 2012-11-17 09:01:26 följande:
EXAKT TVÅ VECKOR KVAR IDAG!!! AAAHH!
Jag e så spänd o nervös o glad!!!
Just nu ska jag strax iväg till frisören ännu en gång, o jag hoppas det blir bra denna gången! :P
Förresten Fremm, stort grattis! :)
Ang brudskålen ska vi ha mingel med glögg och pepparkakor innan brudskålen så till själv den kommer vi inte ha tilltugg...
Nu e de såååå sjuuuukt näääära!!! :)
fick nåt slags bryt igår hemma hos syrran när jag isåg att de e två veckor kvar!! började garva sådär fånigt.. hon kolla å mej o sa: du fattar inte riktigt att de e så snart va.. haha nej sannerligen inte!!! vi håller som bäst på att pyssla med nya lägenheten.. kommer bli så mysigt... jag håller på å flyttpackar alla mina saker.. rät skönt för då hinner ja inte bli såå nervös.. i nån vecka till kanske ;)
idag ska de hippa mig.. syrran har fixat.. jag uppskattar inte de här med övraskningar så mycke så jag vet om det hela.. ska låna mamma o pappas hus, bada tunna, äta gott mysa med finaste vännerna.. känns skönt att ja ve va som händer. skule tycka de va jobbigt med pinsamma grejer o att inte få vta vad som händer..
ska samtidigt försöka bota min förkyling som smygit sig på... hehe lycka till!
imrn ska brudfrisyren kollas sista gången.. me känns bra..
hade tänk åka en runda till täby idag för att inhandla det sista, men kom faktiskt inte på nåt som fattas..
kram på er alla!!
(verkar ju fresten bli en varm vinter.. plusgrader i 10 dagar frammåt..)