december brudar 2012, var är ni?????
en om hindersprövning, en om vigselintyg, och två om efternamnsändring ett för vardera barn, och vi har fått tillbaka bekräftelser på alla 4:a.
Hej på er tjejer!
Vad det går frammåt för er, är så oerhört kul att läsa om era framsteg, och lite mindre kul att läsa om era bakslag, hoppas det löser sig med allt!!
Själv har jag tagit en STOR paus från allt, vi har bara varit vi ett ta nu utan alla bröllops planer, och det känns faktiskt otroligt skönt!!
Kommer att ta tag i det sista den sista månaden, är ju bara 1,5 månad kvar nu tills man står brud och 1 månad tills jag och m2b går på semester som vi sparat!!
Fortsätt att köra på i samma riktning, så hoppar jag tillbaka in hit igen när jag vilat tankarna lite, MEN jag läser era inlägg då och då så jag håller mig uppdaterad :D
på tal om smycken föresten så här är mitt som jag ska ha
Hej tjejer!
Oj!!! vad ni skriver!!
alla är så duktiga och jobbar på.
Tänkte på det där med ringar, för mig är det en liten del i bröllopet, självklart vill man ha en fin ring, men priset kvittar för min del :D
Hittade våra underbara ringar för ett mycket billigt pris, dom är äkta men stenarna är inte så stora, men hade aldrig vågat ha en ring för 10000 kr och uppåt på mig!
Nä, jag är som sagt super nöjd med min!
Föresten, var det någon här som sålde slöjor??
Satt och spontanpysslade i går, fick en snilleblixt och tyckte dem blev bra, är tänkt att näbbarna ska ha varsin runt handleden i stället för en bukett, tyckte det verkade vara en ide då det är lite lättare atthålla reda på.
Vad tycker ni??
MINUZ: den långa med ett lager, är jag intresserad av 😊 Har du fler bilder?? Skicka gärna till min mail, bengtsson_ida@hotmail.com