december brudar 2012, var är ni?????
ja sminka mig ska ja ju göra själv.. vi har träffats 2 ggr på totalt knappt 3 timmar.. o nu klämmer hon ur sig de här.. har lust att göra de själv istället.. känns ruttet..
ja sminka mig ska ja ju göra själv.. vi har träffats 2 ggr på totalt knappt 3 timmar.. o nu klämmer hon ur sig de här.. har lust att göra de själv istället.. känns ruttet..
nu har jag hört av mig o sagt det är för dyrt för oss.. och frågat om det är nåt som hänt då denna plötsliga vändning kom.
de slutar väl med att ja får göra håret själv.. :/
de ska ju inte va nåt avancerat men men... ja tappar lusten när de känns som hon vill tjäna pengar på mej
ja väldigt! har ingen aning om hur duktig hon är men det visar sej.. förhoppningavi bättre än om ja gjort de själv ;)
jag med 1a december! nervositet blandad med irritation över problem som dyker upp längs vägen..
men mest så käns det bara fantastiskt!
det blev inget frisyrtestande idag.. dels så väntar jag på slutgiltigt svar från min "kompis" om 1000:- är acceptabelt för henne.. de e va frisren nere på byn skulle ha.. sen så är jag tokförkyld så vile inte gå nåstan o smitta ner nån stackars frisör..
så idag blir det till att öva på att göra frisyr själv.. de kommer säkert gå bra men det är ännu ett stressmoment som jag inte behöver..
om man börjar gråta för att kaffefiltrena är slut så kanske man ska stressa ner lite eller??
jag gillar verkligen flor/birdcageveil på korthåriga.. så fint o romantiskt..
Tack för alla tips om frisyrer och hjälp med ringbestyret!! Vi tar det som det kommer...
Jag tror att det lutar åt tiara efter att ha sett bilderna här!! Blir ju kanonfint!!
Nu är ju inte jag en riktigt klassisk brud, utan jag har tänkt att "rocka till det" lite. Funderar på svart läderhalsband med stenar eller nitar och ett lknande armband och sedan hänge i öronen med stenar eller så. Ska in till stan om en stund och titta lite... haha, fast om jag känner mig rätt så kanske det blir ett traditionellt prälhalsband för att jag ångrade mig!! Fniss!!
Klänningen går till knät, hyfsat utåtstående kjol, skall ha vita spetsstövlar till och en spetsbolero, så kläderna är väl ganska tratitionella (kanske inte stövlarna då) men vi får se! Lite kul att inte ens jag vet! =)