december brudar 2012, var är ni?????
Köpte den på Karlsson, 159kr. Typ mini-Ullared :p
detaljerna på beställde jag från PYhobby :)
Hur går det för er alla där ute ? :)
Full rulle eller något lugnt ?
Jag, som ni ser, börjat pyssla igen och faktiskt känner jag mig nöjd, ska sätta mig ner med festhäfterna när jag går på lite semester om 1.5 vecka. :)
Ikväll blev det ännu mer i bröllopets tecken ;D har köpt en karvatt och väst här på BT, till min m2b som jag hoppas blir skickad snart ! :)
Tänkte ge lite insperation till turkost och vinter, dock blir ju känslan kall, men det är snyggt :)
Jag har faktiskt allt under kontroll.
Var i skogen idag och plockade en massa kottar, min m2b nlir snart tokig, jag har liksom inte bara en påse kottar :p
Postade inbjudningskorten idag, även hindersprövningen och efternamnsbyte. Känns på riktigt nu och lite pirrigt :D
Fick även hem min beställning från Clas Ohlssons idag ! :D Jätte Kartong ! Viken suck på budet ;) Beställt hem massa lysen och odlingsväv :)
Festhäftet är så gott som klar och bordsplaceringen, + kort. Fotografmöte har vi haft och en bukett till fotorna är klar, alla kläder är en innan klara.
Har egentligen bara stora poster kvar att betala, Mat, alkohol, hyran, ringar, och minibuss :)