• m2012

Visa DIN brudklänning! :D

EmlizPemliz skrev 2012-03-20 13:34:45 följande:
    O här är ju bilden, hoppas jag ;)

Köpt i Kalmar va :) Tycker mig känna igen lokalen

• m2012

Här är jag i min enkla men ack så fina klänning :) Boleron köpte jag separat från Etsy
  • m2012
    Chicita skrev 2012-06-05 15:15:11 följande:
    Den där boleron såg ju ut som om den var gjord för klänningen m2012 Glad 
    Visst gjorde den :) Den kom hem 1 vecka innan bröllopet och jag hann inte prova den ihop med klänningen för än bröllopsdagen så det var ett lyckat köp!
  • m2012

Här kommer min igen men lite flera bilder, gifte mig den 2 juni :)

Lyckades på något vis att inte få en enda bild på släpet på den stora dagen så detta är från när jag provade i butiken (ite trång över ryggen, syddes ut till bröllopet)

Gjorde en cahansing och köpte en bolero från Etsy, provades ihop med klänningen på bröllopsdagen och jag tycker att det lyfte hela klänningen :)

• m2012

Jag gjorde den klassika nu och tryckte på "posta inlägget" i stället för "ladda upp en bild" :)

Well here we go again:

"Gjorde en chansning och köpte en bolero från Etsy, provades ihop med klänningen på bröllopsdagen och jag tycker att det lyfte hela klänningen :)"

• m2012

juli2013: Vad kul!! Jag får kolla in nästa år och se hur det blev :) Blommorna är från H&M finns att köpa nu. 20kr för 2 st. Superbilligt! Mina är ju creme men de finns i gammelrosa o svart (kanske flera) Lycka till med allt!!!

Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D