• mjeanettek

Visa DIN brudklänning! :D

Här är min. Från Dreambride.se. I Tafft. Den var på REA, 30%. På fotona är den inte struken, rätt ur kartongen! Skorna är Wildflower och från Brandos.se

Tuvär så ljuger sista fotot lite, är egentligen ganska kraftig, men min dotter har hittat en fototeknik som gör mig smal... ;) 
  • mjeanettek
    Green skrev 2012-04-13 18:13:06 följande:

Tänkte bara bjuda på ett skratt.
    Så här går det när man beställer kinaklänning.................och nej, jag tänker inte stå brud i denna Skrikandes
    oj då... Hur såg orginalet ut?
  • mjeanettek

Oj, alla har så vackra klänningar! Blir jättesugen på att byta igen! ;) Denna var otroligt vacker!

bubbel83 skrev 2012-05-08 11:03:08 följande:
    Här kommer ju bilden med.... :)

• mjeanettek

Ok, bara måste lasta upp den här också :)

Min nya brudklänning! Helt underbar! Jag älskar den! :)) Köpt på Lightinthebox.com för 178$ och kom till mig på mindre än 25 dagar! Jag måste få den insydd lite i bröstet, men det är ju ingen sak :)

• mjeanettek
    KarinL skrev 2012-05-11 22:34:18 följande:

Här är min klänning, ska ha en likadan fast kort sen på festen!

Jättestilig! Det är klass på den klänningen! :) 
  • mjeanettek

Liskulla: ni ser så otroligt lyckliga och vackra ut :))

memelie: den klänning var fantastisk vacker! Du kommer att stråla på din dag! Kan jag få fråga vad modellen heter?

• mjeanettek

FruSSE: Underbar klänning som sitter jättebra! :) Jag hade valgt med axelband och utan underkjol. Tycker den var väldigt fin som den är. Men det är du som skall trivas :)

• mjeanettek
    millemill skrev 2012-05-26 16:08:19 följande:

Nu kan jag oxå visa min klänning! :)

Jättevacker! Du passat väldigt bra i den modellen! :)
  • mjeanettek

Wow, jättefin! :) Lycka till med din dag!

Millisch skrev 2012-05-29 23:13:50 följande:
    Lägger upp min klänning med! =)
    Det här är första provningen hemma hos mamma. Då klänningen endast har ett band så ska jag inte ha utsläppt utan uppsat hår så man ser den vackra skärningen. Jag vil se ut som en prinsessa och det tror jag att jag kommer lyckas med i denna. Den har även ett långt släp bak och knytning i ryggen! =)

• mjeanettek

Livet är bra fint ändå: jättesöt klänning! Helt i min smak! :) Men jag hoppas att du skall ha en färgrik bukett eller skor då jag är rädd att det blir lite färglöst utan :)

• mjeanettek

Vi gifte oss fredagen den 6 juli i pösande regn! Vi tog som tur var brudfotona innan bröllopet då det endast var molningt! Tur! Fotografen var fantastisk och vi kan verkligen rekommendera honom: http://www.michal.se/ Vi har inte fått fotonoa på posten än, vi har endast sett testbilderna. Detta är tatt av en gäst.

Tuvärr började det regnar PRCIS när vi skulle börja cermonien så vi var tvugna att flytta in i tälten med en fart! hehe Som tur var höll tältet tort! Det var hyrt av Rent a Tent Trollhättan och de kan rekommenderas!

Klänningen är från LITB. Det var en fastastisk dag, trots regnet!

Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D