Visa DIN brudklänning! :D
men shitt vilken ångest jag får av att se er alla så fina, alla ser toppen klockrena ut i sina klänningar och jag har bara provat runt lite grann och känner mig som en valross :(
men shitt vilken ångest jag får av att se er alla så fina, alla ser toppen klockrena ut i sina klänningar och jag har bara provat runt lite grann och känner mig som en valross :(
här kommer min klänning :)
inga superbra bilder men man ser ju iallfall :D
skönt att äntligen att hitta klänningen då det bara är 5 veckor och några dagar kvar innan jag ska bära den!! :D
ååååå va fina alla är!!!! blir så avis och vill så gärna gifta mig jag med.. bara 12 dagar kvar.. bara 12 dagar kvar....
om jag inte minns fel så e de lisapi (stavar hon så??) som har en likadan klänning
nej förlåt mandis är det som har en extremt lik, dock e hennes hjärtformad vid bysten (se sid 15)
Josefina på sid 36 tror jag har en likadan
haha såg nu igen att det var josefina som lagt upp här nu dessa bilderna, jaja det är bara att ni andra ignorerar mig för läsa kan jag tydligen inte :P
Kan ju roa mig med att fråga vad ni andra tycker jag ska ha till min klänning.. e rädd för att armarna ska se feta ut :(
Här är jag i min klänning :)