• fayefaye

Visa DIN brudklänning! :D

Oniq skrev 2012-03-23 16:34:53 följande:
    Tinzi: En annan underkjol kommer nog att göra underverk :) Svartvita klänningar rockar! :)

Jag har redan lagt upp en bunt med bilder känns det som, men men.. här är det ännu en oretuscherad varelse i bröllopsklänning:

Nördbröllop FTW rpgwedding.buu.nu
    Snygg klänning! Coolt tema på erat bröllop med! ;D
  • fayefaye
    M040812J skrev 2012-03-25 23:31:19 följande:

Här är min! Det ska till en underkjol också som gör stor skillnad! 
    Åh, vilken fin!
  • fayefaye
    MiaBella skrev 2012-05-31 11:35:56 följande:
    Ha ha ha alltså är jag helt värdelös med att ladda bilder hmm aja såhär ser den ut framifrån iaf:)

Fin! Vart har du köpt den? Vill gärna se en bild med dig i klänningen också!
  • fayefaye
    Johanna89 skrev 2012-08-05 00:43:30 följande:
    Bilder från mitt bröllop!
    Klänningen var något av det bästa med hela bröllopet :D
    Så himla roligt också när hela släkten säger till mig: "det är en riiiktig johanna-klänning" ;)

Vacker klänning!
  • fayefaye
    Impressions skrev 2013-02-19 23:54:55 följande:
    Här är min klänning! Första jag prövade, fastnade för den direkt. Så det blev en kort klänningsjakt :)

Jättefin!! Fast är den lite genomskinlig i kjolen? Lätt ordnat med en underkjol iofs :)
  • fayefaye
    karamell skrev 2013-03-13 09:56:47 följande:

Här är min klänning, efter att den har blivit insydd lite vid midjan, blev jättenöjd =)
    Ursnyggt! Jättefina handskar med! Vart har du hittat dem?
  • fayefaye

Här är min klänning! Provade den idag, helt kär! Inte riktigt färdig, ska fållas i kanterna och fixas lite mer med underkjolen innan den är helt klar.

• fayefaye
    Drömbröllop12 skrev 2013-04-29 17:40:35 följande:
    Svårt att hitta bilder som bara är fokus på klänningen, men här är några när vi hade fullt med fjärillar i magen och var på fotografering timmarna innan vigseln...

Vacker den var i ryggen!
  • fayefaye
    Kakan 81 skrev 2013-05-26 19:59:42 följande:
    Här kommer minklänning dom är helt underbar! Känns så himla tråkigt att den inte ska användas mer nu..

Fantastiskt vacker bild!
  • fayefaye
    imoen skrev 2013-05-31 20:10:36 följande:
    Kan inte ändra storleken på bilden av någon anledning, så ursäkta den stora bilden =)

Jag har följt tråden av och till i ett år snart och äntligen kan jag visa min klänning. Den kom med bud idag, mycket försenad men i tid till bröllopet.

Här är den osnörad och något skrynklig men jag är NÖJD, trots att jag beställde en champangefärgad klänning med pommac-färgat band... Nåväl. Jag är inte svår.. Den här duger fiiint =)

Vad tänker ni om längden? Den är tea-length, men jag anar att den är tillverkad för någon som mäter över 160 cm... Ska jag våga korta av den på egen hand? Eller är det bra som det är?

Jättesöt!
  • fayefaye
    Doofie skrev 2013-06-19 11:16:04 följande:
    Här kommer ett par bilder på mig i klänningen från bröllopsdagen den 23 februari. Det är vår grymma fotograf Justin Jägare som tagit dem :) Tyvärr syns inte det vackra släpet här..

Åh så vackert!
  • fayefaye
    drömmaren skrev 2013-06-22 14:46:51 följande:
    jätte söt och enkel klänning! 
    gjort den själv? 
    Tack! Nej den är uppsydd efter mina mått av en tjej här i stan :)
    pamjofre skrev 2013-06-23 19:05:17 följande:
    fayefaye- Verkligen super vackra bilder! Ni är super vackra! Närbilden på dig är underbar!
    Tack va glad jag blir! :D
  • fayefaye
    Ouppie skrev 2013-06-28 18:59:11 följande:
    Inte världens bästa bild, men såhär ser min klänning till vårt 50-tals bröllop ut :)

Vilken fin! Snygg styling också :)
  • fayefaye
    anicay skrev 2013-07-05 18:47:36 följande:
    Kollar igenom alla bilder från fotografen och bara ler! 2013-06-15 blev jag fru! Ingen bild gör riktigt klänningen rättvisa dock men det var spets i livet som täckte övre ryggen och så var det draperat i midjan och ett litet släp. Märket var Veromia Bellice bb 121202 och jag är veerkligen såå nöjd!! :)

Vilka härliga bilder! Vacker klänning :)
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D