Pernillaaa skrev 2012-03-31 09:17:43 följande:
Nja det vet jag inte om jag tyckte :P.
Dom hade väl en 4-5st som jag kunde prova ungefär, gillade iofs 2st utav dom såpass mycket att jag nog hade köpt någon utav dom till slut.
Men så kom julafton och jag fick en suuuuperfin klänning utav min pappa. Hans numera ex var nämligen med mig till affären på en visningskväll och visste ju då vad jag gillade. Så då köpte dom helt enkelt en klänning efter mina önskemål till mig.
Då är väl allt frid och fröjd va?
Tyvärr är klänningen redan förstor och jag fortsätter att gå ner i vikt så jag blir rädd att den inte blir lika vacker om jag låter sömmerskan sy in den =/.
Så när jag beställde kostym åt min sambo så "slog jag till" och köpte med en klänning från samma säljare. Den är mer i rätt storlek nu men jag har inte fått hem den ännu så jag vet ju inte :). Förhoppningsvis har jag den i veckan som kommer. Den sitter nämligen fast i tullen här i Sverige nu och jag skulle fått besked om den igår men icke. Så jag väntar otåligt lite till och hoppas att det var värt väntan sen :)
Jag kommer också köpa någon typ underklänning som drar in och håller sakerna på plats :-P
Vill forma till armarna mer jag också så får bli massa armhävningar och såna där bakvända armhävningar i ett desperat försök att få till dom :)
Nämen vilken lyx :) att få en egen klänning bara så där :)
Min pappa betalar hyran på min så jag får vara glad och tacksam jag med :)
Såg på tradera att de sålde jätte fina klänningar som de sydde upp efter ens mått och så kunde man köpa ett helt paket med herrens kläder också. Var det där du var och kikade?
var jätte sugen på att testa på de först men sen vågade jag inte feg som man är
Kollade även på lillys sida å försökte förstå nått av storlekar när jag först hade tänkt beställa. Men höfter å bröst var storlek 42 å magen spelade i en helt annan division så då hade jag inte en aning om vad man skulle ta för storlek, därför blev det som det blev med en hyrklänning