Visa DIN brudklänning! :D
Oj! Den var inte dålig
Tyckte det var lite tuff detalj med den plisserade kanten längst ner!
Oj! Den var inte dålig
Tyckte det var lite tuff detalj med den plisserade kanten längst ner!
Josefina: Den är helt galet vacker!
men ta en enklare slöja om du vill ha någon. Tror att klänningen kommer mer till sin rätt då?!
Nu ska jag genast sluta ha ångest för att min kostade 3700:- som jag tyckte var mycket
Så här ska min klänning se ut egentligen.
Tryck på "visa endast" under mitt namn så får ni se hur den såg ut när den kom.
Eländet kostade "bara" 900:- så det är ju som tur är ingen ekonomisk katastrof om jag inte lyckas få några pengar tillbaka.
Hade det tydligen på känn att något skulle bli skit för "plan B" hänger redan här hemma och den är riktigt snygg.
Ska bara bli insnörd i den en dag så ska jag lägga upp den här också. (Den är inköpt i brudbutik)
Kan inte bestämma mig om jag gillar den eller inte. Fick hem den igår och vet att den är osymmetrisk i bandet under bysten.
Nej, alltså min klänning är ju så fel så att det är komiskt. Jag har skrattat åt skräpet många gånger redan.
Förstår egentligen inte varför det ska vara så svårt för säljarna att kolla över bilder och beskrivningar innan dom skickar en klänning så att dom inte missar fel som tex att det inte går att fästa upp släpet?!
Nja, den var snygg från sidan och bakifrån på dig men som du ju har märkt så blev det en väldigt osmickrande/obefintlig midja framifrån.
Surt
mariajernberg: har inte läst hela tråden så någon annan kanske redan har sagt det men....
ett par bredare axelband hade nog gjort mycket på klänningen. Kan dom inte ordna det där du hyr den?
Kanske en tunn sjal över axlarna som du draperar lite snyggt så att den bara ligger som tex en halterneck ringning?
Shit vad jag är dålig på att förklara vad jag menar
Annars tycker jag att den är jättefin !