• sanmal

Visa DIN brudklänning! :D

Nikeh skrev 2012-04-01 12:51:47 följande:
    Här är min klänning. Vi gifte oss i augusti förra året. 

Jättefin klänning! Jag är lite nyfiken på din bukett oxå.. har du nån bild på den som du vill visa? =)
  • sanmal
    Nikeh skrev 2012-04-01 21:52:20 följande:
    Sanmal: Lite OT men här är i alla fall buketten: 

Aah, jag vet, men kunde inte låta bli ;) Jättefin var den iaf! :)
  • sanmal
    LiveForever skrev 2012-04-01 22:16:23 följande:
    Puff puff :)
    ♥ 2012-08-04 gifter vi oss ♥
    Nää, jag tycker den var väldigt fin även om den är enkel! :) O den sitter jättefint på dig! :)
  • sanmal

Äntligen kan jag visa upp min klänning oxå! Skrattande Bortsett från att min m2b har dragit åt så inni helsike och att underkjolen är heeeelt fel så får man en hum iaf!

• sanmal

Kanske skulle slänga in bilderna oxå... Tungan ute

• sanmal
    Chicita skrev 2012-06-01 12:45:09 följande:
    Det blir jättefint med rätt underkjol till sen Skrattande
    Tycker du verkligen det..? Skrattande Min första känsla när jag packade upp den var stoooor besvikelse! Fast jag tror jag börjar gilla den mer o mer..! O rätt underkjol och accessoarer, håret fixat osv osv, så kan det nog bli ganska okej! Glad
  • sanmal

Ja, joo, strykas ska den ju självklart! Flört Joo, gifta blir vi oavsett tror jag Tungan ute

• sanmal
    Chicita skrev 2012-06-01 13:53:20 följande:
    haha... ja annars vore det något fel om ni inte blev gifta Tungan ute

Jag var livrädd att alla skulle se alla missar och allt fusk jag gjort på min klänning (hemsydd). Men jag har bara fått massor av positiva kommentarer. 
    Och jag tror stenhårt på att man skulle kunna komma klädd i en sopsäck på "sin" dag - och ändå stråla starkare än någon annan.
    Bara för att man är så glad och lycklig liksom Solig 
    Jag håller fullständigt med! Jag tror det är mest konstiga bröllopsnerver som spökar just nu.. och det har vart så mycket strul med just klänningbiten så nu släppte väl allt när jag väl fick hem den!
  • sanmal
    daniiel skrev 2012-06-01 15:55:07 följande:
    Jag håller med Chicita och dig själv, med rätt underkjol, struken klänning och lite annat piff så kommer du vara jättefin! Jag tycker klänningen såg väldigt fin ut faktiskt :)
    Så kul att höra från någon heeeelt annan än mor min och m2b, dem litar man ju inte riktigt på, haha! Tungan ute

Tack så mycket Skrattande
  • sanmal
    Chicita skrev 2012-06-01 22:12:52 följande:
    Ja den här tråden är en riktig egoboost...
    Stort tack till daniiel som startade den Skrattande 
    Ja, ojaa!! Min favvotråd!! Skrattande

Tack till daniiel! {#emotions_dlg.flower}
  • sanmal
    gbg2012 skrev 2012-06-19 15:20:44 följande:
    Här är min älskade brudklänning bakifrån! =)

J*vlar i havet, vad fiiiiin!! Skrattande
  • sanmal
    28juli2012 skrev 2012-07-06 08:40:48 följande:
    Här är min klänning, den är för lång nu så det ska fixas och så ska den läggas ut så gravid magen får plats =)

Gud vad fint!! :D Vilken fin klänning, och finare blir det med en liten bulle ;)
  • sanmal
    28juli2012 skrev 2012-07-06 12:52:05 följande:
    Tack, jag känner mig nöjd trots att det inte alls var det jag hade velat ha från början.
    Den tidigare var en riktig prinsess dröm som jag istället måste sälja Skrattande
    Så kan det gå! Flört Men det blir otroligt fint, det är jag helt hundra på Skrattande
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D