• Anneli256

Visa DIN brudklänning! :D

ema skrev 2012-04-08 12:24:25 följande:
    Cattis77: Jag tycker inte att du ser ut som en särskilt "Big size bride" på bilden. Jag tycker tvärtom att klänningen framhäver dig och dina former på precis rätt sätt. Snyggt!
    håller helt och hållet med ovanstående talare.. jättefin
  • Anneli256

Min underbara klänning.. en Kinaklänning från Tidebuy..
  • Anneli256

Här är jag med min lillebror.. Klänningen framifrån. Fick oerhört mycket beröm för den..
  • Anneli256

http://www.tidebuy.com/product/Gorgeous-Trumpet-Mermaid-Straps-Floor-Length-Watteau-Vintage-Wedding-Dresses-204015.html

Tack.:) I ärlighetens namn så blev jag först lite förvånad för den har paljetter på hela klänningen..men när jag "smält" det..o gjort några små ändringar.. så var jag totalt förälskad i den.Det syns faktiskt inte så mycket. Med tanke på priset..så anser jag att det är ok att behöva göra några små justeringar själv eller hos sömmerska.. Pärlbanden vid axelbanden sydde jag själv på också, bestämde mig även för att sätta i snörning istället för dragkedjan jag hade från början. Lite eget arbete och material för ung 300 kr så blev det min drömklänning.

• Anneli256

Kan bara lägga upp en bild åt gången tyvärr..
  • Anneli256

Det är en kinaköpt brudklänning från Tidebuy.com. Även tärnklänningarna i bakgrunden kommer därifrån. Gjorde några små ändringar på brudklänningen för att den skulle bli perfekt för mig. Jag var verkligen nöjd och fick väldigt mycket beröm för den.
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D