Inlägg från: fruwesterlund |Visa alla inlägg
  • fruwesterlund

Visa DIN brudklänning! :D

linda1984 skrev 2012-04-06 17:58:16 följande:

framsidan:)
    Jag vill inte låta elak men klänningen är inte så fin vid bysten. Hela brösten ser ju ut att nästan falla ut? De får liksom inte plats ju....
  • fruwesterlund
    Cattis77 skrev 2012-04-08 11:39:57 följande:
    Här kommer min klänning...jag är en storlek 46, så en "big size bride" eller vad man nu vill kalla det....känns lite surt att man inte lyckats gå ned någonting, men ja ja...(suckar), det får bli som det blir.

storlek 46?? Du ser mer ut som en storlek 40/42 i den klänningen! Oerhärt fin modell på dig och du ser kanon ut!  Grattis till att ha hittat rätt!
  • fruwesterlund
    majemma skrev 2012-05-16 19:00:02 följande:
    Jag ska ha den här. Bandet kommer att vara det bredare men i en annan färg. Funderar på mörkbrunt eftersom det är en del av vårt färgtema eller om det ska vara något ljusare. Snörningen kommer att vara i samma färg som midjebandet. Har inte bestämt mig ang slöja ännu.

Jättefin!  Märke?
  • fruwesterlund
    FruNovember skrev 2012-07-27 16:36:26 följande:
    Idag har min klänning kommit,
    jag har haft sådan ångest för att prova klänningar,
    så jag chansade och beställde hem en utan att ha provat en endaste i butik..
    Jag är så fantastiskt nöjd, älskar den!
    Behöver sy in den lite, men i övrigt är den allt jag drömt om och mycket mer! :D

Åh, helt i min smak! Var har du beställt den?
  • fruwesterlund
    zoooda skrev 2012-12-11 16:58:31 följande:

här är den!
    WOW vilken häftig! Jag hade gärna haft en likadan fast lång! Var har du köpt den?
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D