Visa DIN brudklänning! :D
Här är min. Ser lite kal ut vid axlarna men jag ska ha håret lite halvuppsatt bara så det blir nog bra när det beger sig.
Finare med knytning bak!! Och jag tycker att du ska ha bandet om du har så! Jättefint!
Jag tycker nr 1! Du ser lång och slank ut i den!!
Jättefina bilder!!! Men, var de spegelvända? Jag tänkte eftersom han stod på vänster sida i kyrkan och du på höger?
I lördags blev vi äntligen man och fru. :) Det var en helt fantastisk dag! Kände mig verkligen som en prinsessa. :)
Eftersom jag tydligen bara kan lägga upp en bild åt gången och inte har nån lust att bildbomba er så lägger jag istället in en länk till ett bildspel som vår alldeles fenomenala fotograf har satt ihop. :)
Nu har äntligen min klänning kommit! :D Ursäkta halvkasst mobilfoto. Sitter hur bra som helst trots den lilla begynnande babymagen. Kommer tyvärr dröja längre än planerat innan jag får använda den, men nu har jag den iaf. :)
Jag tycker inte att du behöver ha nån BH under när den sitter så där bra! Och den är jättefin! Absolut inte omodern. Frågan är väl mest om du vill använda hennes klänning eller ej. Jag skulle nog ha tagit en ganska underkjol som inte gör att den blir "stor" i kjolen utan bara så att den lägger sig slätt och fint. Hade hon nån underkjol när hon gifte sig?
Den satt iaf klockrent och du passar bra i modellen!
Haha, oj då! :-P Jag skulle skiva en ganska nätt underkjol.. Kanske med en liten (inte så vid) metallring i botten bara för att få ut kjolen som sagt, absolut inte för att göra den större! Lycka till!
Du måste ha klänningen på dig i den här tråden..
Jag hade också snörning, perfekt när jag hade gått upp 2 kg mellan provning och dagen då vi äntligen gifte oss! :-P Den satt jättebra på dig och den är verkligen vacker!!
JOOL 09 skrev 2013-03-15 10:59:17 följande: Efter att ha varit helt inne på spets och lite bling så blev det enklast möjligt och jag är såå nöjd!Varit på Ruths ser jag.! Jättefin klänning!!!! Passar dig superbra!!