• moonias

Visa DIN brudklänning! :D

Beställd från Landybridal i början på februari, kom idag :). Skrynklig efter att han legat i en låda som var 40*40*30cm stor typ men väldigt vacker ändå!

Frammirån med släpet upphängt bak.

• moonias

O så tryckte jag på fel knapp.... Fler bilder:

Bakifrån. Den vackra kanten längst ner fram fortsätter hela vägen runt, syns inte bak på bilderna.

Och så från sidan med släpet upphängt :)

• moonias

O detta är inte MIN brudklänning utan en Maggie Sottero Maryanne som jag köpte för ca 2 veckor sedan om ifall att kinaklänningen inte blev som den skulle... Visar den ändå eftersom det är en klänning på en vanlig människa ;). Kommer sälja denna då kinaklänningen var mer JAG, bilderna gör den verkligen inte rätta, det var ett jättesvårt val att välja mellan dem.....

• moonias
    Imke1977 skrev 2012-04-17 08:23:40 följande:
    Jösses vilka vackra klänningarm båda två. Helt otroligt Dom satt båda som ett smäck på dig. Vad är det för strl på den du ska sälja?
    Den jag ska sälja är storlek 34/36. Jag brukar ha 36 men kommer i även denna ;), det är korsettsnörning och sen dragkedja/knappar utanpå så man kan ställa in/ut den lite :).
    Linda L skrev 2012-04-17 14:02:25 följande:
    moonias,
    Herreguuuuuud va fin din klänning är! speciellt bakifrån! wiiieee!
    Grattisgrattis, vart beställde du denna?
    Beställde från Landybridals (Kinasida). Tog nästan 2½ månad från beställning tills den var framme.

Tack alla ni som tycker att den är fin, är SÅ nöjd med den! :D Nu ska  jag bara komma på hur jag ska släta ut alla skrynklor (får inte riktigt plats i badrummet för ångning) och var jag sen ska hänga den :S. Den är låååååång med sitt släp!
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D