Visa DIN brudklänning! :D
Sååå fina klänningar alla har!!!
Jag ska försöka hinna ta en bild med min klännikt gillar den skarpt fast den är rätt enkel, den är från Nixa. =) Hittade den häromdagen.
Sååå fina klänningar alla har!!!
Jag ska försöka hinna ta en bild med min klännikt gillar den skarpt fast den är rätt enkel, den är från Nixa. =) Hittade den häromdagen.
Moonias: Guuud vilka drömklänningar!! Fantastiska!
lisskulla: Superfin klänning, kommer nog bli jättesnyggt med 50-talslängd! =) Ska du ha mer vidd i kjolen då också (underkjol eller så)? Fast den var iofs superfin iallafall!
Äntligen fotat min klänning. Varit hos min bästa vän som är frisör idag, på salongen där hon jobbar, och ljusat upp håret lite. Kommer bli lite ljusare innan sommaren också, och huden får förhoppningsvis lite mer färg ;o) . Vi testade också lite känslan för frisyren jag vill ha, inte så som här, kommer ha löshår, blommor, pärlor och fläta också. =) Jag gillar denna klänning skarpt, att den är så enkel men fin, hade först en annan med ärmar och pärlbroderier och släp, men denna känns mer jag. =)
Jag får bara till en bild i taget...men vi gifte oss för 3 veckor sen och hade tur med vädret, och hela dagen blev så otroligt fin och minnesvärd!! Jag fick också höra att klänningen var såå mig, och att den satt som gjord just för mig, jättenöjd!!!! Aldrig känt mig så vacker som då!
Grattis!
Va härligt lycklig du ser ut!