• Lillan

Visa DIN brudklänning! :D

I flera veckor har jag varit inställd på att jag skulle beställa en "kinaklänning". Jag har lagt ner timmar och många kvällar genom att söka på nätet och läsa om andras erfarenheter här på bröllopstorget. Till slut bestämde jag mig för att det var bäst att besöka en fysisk butik, självklart bara med syftet att hitta rätt modell för mig, och sedan beställa en kopia från Kina.

Jag var och provade en klänning igår som jag föll pladask för och idag har jag varit och köpt den! Lyckan är total Glad Det blev ett par tusen kr mer än jag hade tänkt mig, men det var den värd tycker jag!

Har inte fotat mig själv i den än, men hittade en klänning som var väldigt lik.
    Dock köpte jag inte en gul, utan i ivory ;) och sen har den en ryggplatta också...

• Lillan
    daniiel skrev 2012-04-18 22:48:43 följande:
    "TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns."
    Ooops! Det missade jag. Sorry, någon får gärna ta bort mitt inlägg. Eller kan jag göra det själv?
  • Lillan
    Chicita skrev 2012-04-18 22:58:47 följande:
    Det du kan göra är att anmäla ditt inlägg så plockar en moderator bort det (tryck på röda symbolen med en hand och förklara att det blev fel)
    Tack! Gjort det nu. Var visst lite för ivrig i min klänningslycka, men jag återkommer med mina egna bilder om nån dag ;)
  • Lillan

Äntligen har jag fått visa upp min klänning! :)

Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D