• blackopal

Visa DIN brudklänning! :D

Så underbart vackra alla är! Finns ju så många toksnygga klänningar! :)
    Jag själv köpte en enkel klänning som jag trivdes bra i. Tänker piffa upp med halvuppsatt lockat hår, tiara och slöja. Den är axelbandslös och sjalen ska jag inte ha under vigseln.
    Jag passade på att ta en bild när sömmerskan hade nålat den. Får hämta den i helgen! :) 

• blackopal

Tack så mycket :)
    Jag har beställt detta:

Har inte kommit än men jag köpte 2 slöjor för jag tänkte att om den långa passar till kan jag ha den under vigseln och den korta sen :)  
  • blackopal
    Mrs S 2012 skrev 2012-04-24 21:41:37 följande:

Denna ska jag ha! Det är en klänning från Lilly!

Ska troligtvis inte ha de smycken jag har på bilden, men jag provade med lite olika jag hade hemma.

Jätte fin! Hade passat snyggt med ett vitt pärlhalsband till eller ett strasshalsband med vita pärlor :)
  • blackopal
    Chicita skrev 2012-04-25 22:32:42 följande:
    Alla är jättefina i sina klänningar...
    Det roliga är att jag har sett en del klänningar av modeller som jag direkt ogillar egentligen. Men när man ser dom i verkligheten på en riktig och oretucherad person så ser dom helt annorlunda ut SkrattandeSolig 

Den här tråden var en jättebra idé Solig 
    Jag håller helt med!! :) 
    Men det underbara är hur perfekt varje klänning är för var och en.
    Jag hade kanske inte passat i någon annans och den kanske inte i min. :)
    Jag hade tänkt mig en vacker skapelse i spets och vid kjol först.
    Först och främst satte priset stopp då jag inte hittade någon fin i min prisklass,
    men sedan provade jag lite olika chiffongklänningar och då vad jag fast.
    Hittade sedan "min" klänning och älskar den men kan inte låta bli att sukta efter andra ändå. =p

• blackopal
    Lebendig skrev 2012-04-25 14:08:45 följande:

Det här är min klänning från Nixa. Ska ha slöjan men min går bara ner till golvet. Har inte riktigt rätt BH under...och axelbanden ska kortas lite så jag ska få lite bättre lyft. 
    Jätte vacker! Jag gillar detaljerna under bröstet. :) Och vilken underbar slöja!
  • blackopal
    SannaV skrev 2012-04-25 22:24:04 följande:
    Först och främst.. Gud va vackra alla är i sina klänningar! :)

Jag har äntligen hittat min klänning. Den är lite för lång och jag behöver bli av med några kg men annars är jag helt förälskad i den. :)
    Jag tycker den sitter kanon som den gör! Du behöver inte alls bli av med några kilo.
    Det är ju din vackra timglasfigur som gör att den sitter så j*kla snyggt! :D
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D