Inlägg från: Blivande frugann |Visa alla inlägg
  • Blivande frugann

Visa DIN brudklänning! :D

Wow!! Jättesnygg klänning. Förstår dig helt att du föll för den. Gillar att den är enkel men ändå brudklänning. Vad är det för märke, om jag får fråga?

• Blivande frugann
    Ponduss skrev 2013-12-18 10:53:33 följande:

Så ser den ut bakifrån =)
    Jättesnygg klänning!! Snygg på dig, förstår att du föll för den.
    Får jag fråga vilket märke det är och pris?
  • Blivande frugann
    Ponduss skrev 2014-01-11 18:50:40 följande:
    Blivande frugann: haha, jag är väldigt osäker på vilket märke det är, jag var nog för uppspelt för att tänka på det. Men jag tror att det är en Lilly, vad jag kan förstå så verkade hon bara sälja Lilly.
    Förstår känslan!!! hahah Jättefin är den!  
    Hittade nog "min" klänning i torsdags också. Även det en Lilly. Funderar bara på om jag skall satsa på originalet eller våga beställa en kopia,
  • Blivande frugann
    Svartsocka skrev 2014-01-16 11:48:04 följande:
    Här kommer min klänning, en Lilly 2014 :)

Vacker spets, tyll och detaljer!

Den ska dock sys in vid brösten och läggas upp, men det får bli i maj :)
    Färgen är ivory.

Jättefin!!! Ser så där mjuk och härligt böljande ut. Har inte sett denna men har fallit för en annan från Lillys, som jag vill ha. Underbar!!!
  • Blivande frugann
    Nokaro skrev 2014-01-30 10:51:46 följande:

I denna klänning från San Patrick ska jag skrida fram till prästen den 14.6! Åh vad jag längtar!
    Wow! Förstår att du inte kunde lämna den i butiken. Snygg och jättesnygg på dig! Ser ut att vara så där härligt mjuk och böljande. 

PS. Vet någon varför det inte går att förminska bilderna? Dyker inte upp några pilar att dra i!
  • Blivande frugann

Den här veckan har vi hunnit med att kolla ena lokalen en gång till och haft möte med två cateringföretag.
    Nu väntar vi bara på deras förslag och priser. Har även bett att få priser på cup cakes från dem. Vore smidigt att ha allt från samma ställe.
    Sen ska vi bestämma hos för om vi skall köra på restaurangen som har lokalen, drycken och maten och sköter dukning och servering eller om vi skall hyra lokal och låta cateringföretaget sköta det mesta. Fast dukningen, det vill jag allt vara med och göra, vilken lokal det än blir! :)

Nästa vecka är det möte med fotografen! Tjoho!
    Jag som är en bildperson ser verkligen fram emot detta.

Hur går det för er?  

• Blivande frugann
    Kalejdoskop skrev 2014-02-02 16:53:38 följande:
    Äntligen är det min tur att visa min klänning! Det är en Nixa från årets kollektion som jag föll för direkt när jag klev in i butiken. Det är inte alls vad jag hade tänkt mig, men jag har förstått att det händer både den ena och andra :) Det var bara kärlek vid första ögonkastet! Slöjan beställde jag på nätet och den är jag också jättenöjd med! Provade en liknande i butiken, men den var lite väl dyr tyckte jag, tur det finns alternativ :) 
    Var köpte du slöjan? Var på nätet? Är ute efter en chapel-lång slöja. 
  • Blivande frugann
    Microkaka skrev 2014-03-18 16:04:11 följande:

ÄNTLIGEN! fick ja med bilden. Här är klänningen, att låta den vara som den är alt, korta av den fram och längre bak?

Är det bara jag som inte kan se bilden?
  • Blivande frugann
    Sezzie skrev 2014-05-15 09:11:34 följande:

Jag vill bara säga en sak nu; alltså jag la upp min klänning för jag ville visa den, för jag tyckte den var vacker. Ända sedan jag har lagt upp den här har jag bara mått skit eftersom jag bara får höra hur illa det ser ut! Jag blir jätteledsen! Varken fästman, tärnor, toastmadame eller svärmor tycker att det ser illa ut- det tyckte inte jag heller förrän jag fick all kritik här & vad jag vet har jag inte bett om era åsikter om det?! Nu känner jag mig bara skitledsen över hela grejen & kan inte släppa det! Känns inte alls roligt! Sett massor av bilder på google med liknande ryggar eftersom jag blev osäker efter att ha skrivit här var jag ju tvungen att kolla.
    Som sagt jag hade inte bett om kritik!

Var ju tvungen att titta på din klänning efter din kommentar utan att veta vad kommentarerna om din klänning. Jag tänkte spontat - Vågat! (på ett positivt sätt. Själv skulle jag inte våga, för att mina valkar skulle synas. hi hi ...och sen tänkte jag coolt!
    All heder till dig! Kör på det du gillar!! 
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D