Visa DIN brudklänning! :D
Wow!! Jättesnygg klänning. Förstår dig helt att du föll för den. Gillar att den är enkel men ändå brudklänning. Vad är det för märke, om jag får fråga?
Wow!! Jättesnygg klänning. Förstår dig helt att du föll för den. Gillar att den är enkel men ändå brudklänning. Vad är det för märke, om jag får fråga?
Det var till Impressions. Men citatet försvann. Eller så är jag inte så haj på hur jag ska göra.
Vacker spets, tyll och detaljer!
Sorry försökte minska bilden men det dök inte upp några pilar, som det brukar.
Den här veckan har vi hunnit med att kolla ena lokalen en gång till och haft möte med två cateringföretag.
Nu väntar vi bara på deras förslag och priser. Har även bett att få priser på cup cakes från dem. Vore smidigt att ha allt från samma ställe.
Sen ska vi bestämma hos för om vi skall köra på restaurangen som har lokalen, drycken och maten och sköter dukning och servering eller om vi skall hyra lokal och låta cateringföretaget sköta det mesta. Fast dukningen, det vill jag allt vara med och göra, vilken lokal det än blir! :)
Nästa vecka är det möte med fotografen! Tjoho!
Jag som är en bildperson ser verkligen fram emot detta.
Hur går det för er?
Hej. Eftersom Daniiel nyligen blivit mamma tar jag mig friheten att svara. Jag har för mig att hon köpt sin snygga bolero här www.tulipbridal.com
ÄNTLIGEN! fick ja med bilden. Här är klänningen, att låta den vara som den är alt, korta av den fram och längre bak?
Jag vill bara säga en sak nu; alltså jag la upp min klänning för jag ville visa den, för jag tyckte den var vacker. Ända sedan jag har lagt upp den här har jag bara mått skit eftersom jag bara får höra hur illa det ser ut! Jag blir jätteledsen! Varken fästman, tärnor, toastmadame eller svärmor tycker att det ser illa ut- det tyckte inte jag heller förrän jag fick all kritik här & vad jag vet har jag inte bett om era åsikter om det?! Nu känner jag mig bara skitledsen över hela grejen & kan inte släppa det! Känns inte alls roligt! Sett massor av bilder på google med liknande ryggar eftersom jag blev osäker efter att ha skrivit här var jag ju tvungen att kolla.
Som sagt jag hade inte bett om kritik!