• Kalejdoskop

Visa DIN brudklänning! :D

Bride2b skrev 2013-06-25 18:43:34 följande:
    Partydress:

Åh, vilken fin!! :) Jag letar efter en liknande till festen! Får man fråga var du hittade den? :)
  • Kalejdoskop
    Blivande frugann skrev 2014-01-30 14:54:55 följande:
    Wow! Förstår att du inte kunde lämna den i butiken. Snygg och jättesnygg på dig! Ser ut att vara så där härligt mjuk och böljande. 

PS. Vet någon varför det inte går att förminska bilderna? Dyker inte upp några pilar att dra i!
    Jag undrar samma sak, hittar ingen sådan funktion heller!
  • Kalejdoskop

Äntligen är det min tur att visa min klänning! Det är en Nixa från årets kollektion som jag föll för direkt när jag klev in i butiken. Det är inte alls vad jag hade tänkt mig, men jag har förstått att det händer både den ena och andra :) Det var bara kärlek vid första ögonkastet! Slöjan beställde jag på nätet och den är jag också jättenöjd med! Provade en liknande i butiken, men den var lite väl dyr tyckte jag, tur det finns alternativ :)

• Kalejdoskop
    MissK skrev 2014-02-05 17:52:36 följande:
    Jag hade sett fram emot att visa min som jag ÄNTLIGEN hittat.. Men butiken tillät inte fotografering så det får bli :(
    De flesta tillåter inte det, ingen av de butiker jag var på. Någon som vet varför egentligen? Fick du inte hem den när du köpte den?
  • Kalejdoskop
    Blivande frugann skrev 2014-02-06 16:49:45 följande:
    Var köpte du slöjan? Var på nätet? Är ute efter en chapel-lång slöja. 
    Köpte den faktiskt på en sajt som jag inte hört nåt om innan och var därmed väldigt orolig för kvalitén osv. Men de verkar ha färdigsydda produkter, för den kom tre dagar efter beställning! Det var på www.wed-shoppindg.com. De har inte jättemånga slöjor, men de har ett par långa, så du kan ju alltid kika! De var lite dyrare än de vanliga billiga kina-sajterna som många beställer ifrån, och det var värt varenda krona. Betalade 405 kr för en slöja som i butiken kostade 1100. Lätt värt!
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D