Inlägg från: SandraElisabet |Visa alla inlägg
  • SandraElisabet

Visa DIN brudklänning! :D

Frueblue skrev 2013-07-12 22:07:27 följande:
    Köpte klänning igår, är supernöjd! En Forever yours, kommer inte ihåg vad modellen heter. Har inte snört åt den ordentligt, har bh slarvigt under och så ska den släppas ut ngn cm vid höfterna (därav vecken på magen).
    Ska även ha en cape utanför kyrkan då det är höstbröllop

Åh så söt den var!

Får jag fråga hur mycket du fick ge för den? Den är från vårkollektionen -13 eller? Har sett den på deras hemsida tror jag... I like! 
  • SandraElisabet
    Frueblue skrev 2013-07-14 16:47:16 följande:
    Köpte den för 8500, tror det är vår2013
    Tackar!! Solig
  • SandraElisabet

Till Kärleken:

Jag håller med Pim PIm 83, klänning nummer 2 är min favorit. JÄTTEVACKER!! Verkligfen superfin!! Men jag tycker att klänning nummer 3 och 5 också var jättefina! Och ärligt talat: du kommer bli jättefin oavsett vilken du väljer. Solig

Om du känner dig mest bekväm i klänningarna nummer 3 och 5 tycker jag att du ska prova dem igen, det man känner sig bekväm och vacker i är förmodligen rätt klänning för dig. Hjärta

• SandraElisabet
    kärleken skrev 2013-12-12 12:59:48 följande:

Så här ser den ut bakifrån!
    Och du tycker inte om ryggen eller? Den ser annorlunda ut... Va det ingen veckning i ena sidan?
  • SandraElisabet

MH2014: Jag röstar också på den vita med blingiga detaljer! Du har ju lagt upp fina örhänegn tidigare... vad hände med dem? Kör på snygga och blingiga örhängen samt skor, kanske ett band/skärp i midjan och frisyr som känns lite "old hollywood"?? Det kommer bli jättebra oavsett! Hjärta

• SandraElisabet
    Catelicat skrev 2013-12-22 02:49:39 följande:
    ACap - guuuuud så fin du var! Jättevacker kvinna i jättevacker klänning!
    Håller med! Underbart att se lättare och skirare klänningar tycker jag! 
    WOW ACap!! Solig Hjärta
  • SandraElisabet
    Svartsocka skrev 2014-01-16 11:48:04 följande:
    Här kommer min klänning, en Lilly 2014 :)

Den ska dock sys in vid brösten och läggas upp, men det får bli i maj :)
    Färgen är ivory.

Så romantisk och söt klänning! Den passar dig jättefint! Skrattande
  • SandraElisabet
    Svartsocka skrev 2014-01-16 13:10:02 följande:
    Tack! Det är precis det jag ill ha! Romantisk och söt. :D Jag provade många andra, men eftersom jag faktisk är så pass ung (20) så ville jag fortfarande se ut som min ålder, har en tendens att se väldigt mycket äldre ut och de andra klänningarna gjorde just att jag såg vääääligt vuxen ut... Så denna klänning är verkligen perfekt för mig och vårt bröllop :)
    Bra val! Solig Kommer bli jättefint!! 
  • SandraElisabet
    Anettem skrev 2014-02-13 16:33:44 följande:
    Kanske en lite dum fråga, men jag ska köpa klänning på en butik som inte tillåter fotografering, får man ta kort när man betalt klänningen?
    Det fick jag göra men det är inte alla som tillåter det. Obestämd
  • SandraElisabet
    MH2014 skrev 2014-02-27 14:27:00 följande:
    Här är min vackra klänning!
    En mullet dress från Lilly

Åh så fin!! Hoppas allt gick smidigt och att ni hade en grym dag!
  • SandraElisabet
    Nathalie skrev 2014-02-28 10:45:09 följande:
    Ooops, glömde bilden..

Jättesnygg! Spännande kjol. Glad Vart har du köpt den? 

Men det är bra att tänka på att inte lägga upp bilder på bara klänningen, utan det vi vill se är när du själv har den på dig.  
  • SandraElisabet
    Nathalie skrev 2014-02-28 11:34:22 följande:
    Jag förstår, jag gör ett annat försök när den kommer hem;)
    Köpte den på Landy!
    Jättesnygg verkligen!
  • SandraElisabet
    Lexieli skrev 2014-03-02 12:12:37 följande:

Här är min klänning! Dock en storlek för liten på bilden. Den beställda (i rätt storlek) hänger hemma i garderoben nu! Den är från Party-line och kostade 3700 kr. Är supernöjd. Enkel men ändå fin :)
    Åh så snygg! Solig Jag tror att jag har sett den här förrut i tråden eller annanstans och jag tycker den är så härlig. Det är roligt att spetsen får sitta i kjolen istället för i livet som är vanligare. Du är jättevacker i den, den klär din kropp och framhäver dina kurvor.
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D