Inlägg från: fruLjunggren |Visa alla inlägg
  • fruLjunggren

Visa DIN brudklänning! :D

Vilken härlig tråd! Så många vackra klänningar! Jag lägger väl upp en bild när jag kan få igen min klänning :p

• fruLjunggren
    Tossen skrev 2014-03-14 11:04:32 följande:

Fruljunggren, vilken underbar klänning!
    Vart köpte du den? :)

Hittade den i en butik på etsy.com :)
    Pga helt oväntade utgifter som åt upp vårt bröllopskonto så har vi väldigt begränsad budget. Blev överlycklig när jag hittade den här.. en "sample dress" för 1000 när frakten var pålagd.  
  • fruLjunggren
    Tossen skrev 2014-03-14 11:25:02 följande:

Den var jättefin! Vad gick tull på och så?

Ingenting.. Betalade 1000kr vid utcheckning, då var frakten inräknad. Vet inte om den skickades på något speciellt sätt så jag slapp eller hur det går till. Inte så inne i den här svängen :p Fick paketet hemlevererat till dörren :)
  • fruLjunggren
    kärleken skrev 2014-03-14 11:55:23 följande:
    Hej!
    Hur va klänningen?! Jag har också beställt från dem och väntar klänningen vilken dag som helst. Fick du den i tid? Jag har snart väntat i 7 veckor, se sa att det skulle ta till mitten av mars/6 veckor....
    Jag har beställt en i spets och chiffongkjol.. Känns den välsydd? Blev den som du beställt den efter mått? Hur va längden? Precis som du beställde eller längre?
    Nyfiken! 
    Jo den var enligt måtten som stod angivna. Jag älskar den!
    Jag fick ett datum när jag beställde den..men den kom någon veckan innan..ocj levererades till dörren som sagt.
    Jag är jättenöjd!  
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D