Inlägg från: Power of Love |Visa alla inlägg
  • Power of Love

Visa DIN brudklänning! :D

Ponduss skrev 2014-03-06 11:32:58 följande:
    Jag provade den klänningen du ska ha, den är verkligen superfin! Men jag föll för denna. Min klänning är också från PartyLine, så klänningarna är systrar kan man säga =) 

Jag älskar verkligen min! Men jag ska ändra så jag får bredare axelband, det kommer bli rynkad chiffong (så som det är runt midjan) och sen ska jag få snörning i ryggen istället för dragkedja. Detta bara för att jag är mitt i en viktnedgång =)

En sån klänning har jag också beställt. Ska också göra något med axelbanden då de är väldigt tråkiga som de är i orginal. :) 
  • Power of Love
    Ponduss skrev 2014-03-18 20:04:38 följande:
    Ja, jag ville göra om axelbanden dels för att de var tråkiga men också för att de såg ut att skära in i mina axlar. Så de ska ta den chiffongsjalen som man fick med, den ska de sy fast över de befintliga axelbanden så det ser snyggare ut =)

Ungefär såhär, fast på bilden har vi bara lagt på sjalen för att se ungefär hur det skulle se ut =) Jag tror det kommer bli toppenbra! Sen ska jag nog köpa ett band till midjan med bling, men har inte bestämt mig om det än.

Tack för du även delade den bilden! Ser mycket bättre ut än orginalet, fast det inte ens är klart. Kommer bli jättesnyggt! Ska visa min fästman din bild och se vad han tror om en sån lösning till min klänning :)  

Jag själv skulle inte välja att ha ett band med bling till men det är för det inte riktigt är min stil med bling. Tror dock att det kan bli riktigt snyggt. :)
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D