• Sezzie

Visa DIN brudklänning! :D

Detta är min brudklänning jag ska få bära 29/7 :)

• Sezzie
    CoG skrev 2014-05-13 19:53:35 följande:
    Ingen ryggplatta till den modellen?
    Valde att inte ha ryggplattan
  • Sezzie
    Marie Malmö skrev 2014-05-13 23:31:09 följande:
    Onekligen annorlunda drag!
    Himla skrev 2014-05-14 06:11:43 följande:
    Tycker du ska tänka igenom det. Klänning är jätte fin framifrån men den ser ut att sakna någonting bakifrån. Att visa lite bar hud kan vara fint men på just din klänning med så mycket tyg och draperingar ser det lite ofärdigt och glömt ut utan tyg i ryggen på just den här klänningen vilket jag tycker är synd. Du behöver kanske inte ha tyg i ryggen hela vägen upp men det skulle göra stor skillnad och bli finare om du satte in en bit tyg så det inte blev bart hela vägen ner. Du kunde ju bara sy dit en bit spets eller dylikt så får du ju ändå lite "bar hud effekt" det skulle göra stor skillnad . Bara ett råd i all välmening.
    Det blev felsytt med plattan, den är alldeles för kort så jag kan inte ha den...

• Sezzie

Jag vill bara säga en sak nu; alltså jag la upp min klänning för jag ville visa den, för jag tyckte den var vacker. Ända sedan jag har lagt upp den här har jag bara mått skit eftersom jag bara får höra hur illa det ser ut! Jag blir jätteledsen! Varken fästman, tärnor, toastmadame eller svärmor tycker att det ser illa ut- det tyckte inte jag heller förrän jag fick all kritik här & vad jag vet har jag inte bett om era åsikter om det?! Nu känner jag mig bara skitledsen över hela grejen & kan inte släppa det! Känns inte alls roligt! Sett massor av bilder på google med liknande ryggar eftersom jag blev osäker efter att ha skrivit här var jag ju tvungen att kolla.
    Som sagt jag hade inte bett om kritik!

• Sezzie
    Nokaro skrev 2014-05-15 10:24:54 följande:
    Nä usch vad trist. Jag förstår hur du känner:( 
    Bry dig inte om andras åsikter, särskilt när du inte bett om några. Låt folk tycka vad dem vill. Det är din klänning som du ska ha på din dag och som du själv känner dig fin i. Det är huvudsaken! 
    Jag är övertygad om att du kommer att vara en jätte vacker brud i den! 
    Kram 
    Janda skrev 2014-05-15 12:46:37 följande:
    Jag blev också ledsen, å dina vägnar, när jag läste kommentarerna kring din klänning.

Jag hoppas verkligen att du kan släppa några få individers tyckande och njuta av din vackra klänning och att du får känna dig som den prinsessa som du förtjänar.

Lyssna på människorna i din omgivning som tycker klänningen är vacker, och framför allt lyssna på din egna känsla som du hade innan du läste de där kommentarerna, den känslan är den enda som verkligen räknas.
    Pernilla S skrev 2014-05-15 12:55:51 följande:
    Strunta i vad som sagts om din klänning här.
    Det är IRL som räknas.
    Och du ÄR jättevacker i din otroligt fina brudklänning! Med eller UTAN platta eller vad det nu kallas.
    Gör det som känns rätt för DIG, det är det enda som betyder någonting i slutändan ändå.
    NJUT av ditt stundande brölop och ta fram den där känslan du fick när du först provade din klänning.  
    a ring on my finger skrev 2014-05-15 13:10:31 följande:
    Jag håller med Janda. Jag blev också lite ledsen när jag läste kommentarerna även om de säkert inte var tänkta att såra.

Din klänning är fin och sitter jättebra på dig.

Om DU trivs i den så är den rätt för dig och då kommer du stråla på din bröllopsdag!!!
    Tack så mycket för era fina ord!

• Sezzie
    Blivande frugann skrev 2014-05-15 16:19:33 följande:
    Var ju tvungen att titta på din klänning efter din kommentar utan att veta vad kommentarerna om din klänning. Jag tänkte spontat - Vågat! (på ett positivt sätt. Själv skulle jag inte våga, för att mina valkar skulle synas. hi hi ...och sen tänkte jag coolt!
    All heder till dig! Kör på det du gillar!! 
    Tack så mycket! :)
  • Sezzie

Lägger in min klänning igen då- nu med plattan. Den var visst inte för liten utan första hjälpen med snörningen blev inte så bra. Så nu kan jag välja om jag vill ha den eller ej. Såhär ser MIN brudklänning ut!

• Sezzie
    Betty84 skrev 2014-05-16 00:36:27 följande:
    När jag såg din klänning för första gången så tänkte jag först kommentera om att det såg konstigt ut utan ryggplattan, men sen kände jag att jag inte ville att du skulle ta kommentaren på fel sätt. 

Din klänning är otroligt vacker och sitter som ett smäck! Tror inte någon som kommenterade var ute efter att vara elak och i slutändan är det ju din dag, din klänning och upp till dig att bestämma hur du vill ha den!
    Nej precis, jag tog väldigt illa vid mig även om jag vet att det inte var illa menat från någon därav jag blev så ledsen. Men tack så mycket för komplimangen :)
    Himla skrev 2014-05-16 07:04:16 följande:
    Åh vad fin du är ! jag har hela tiden tyckt att din klänning är jättefin men att den såg lite ofärdig ut där bak utan tyget, som att någonting fattades eftersom den är så arbetad med alla draperingar etc. Nu är den lika fin bakifrån som framifrån. Det har aldrig varit någons mening att på något sätt såra dig Sezzie och tråkigt att du blivit så ledsen. Jag har inte skrivit om ryggen på din klänning för att kritisera dig utan bara kommit med råd om hur du kunde lösa det eftersom du skrivit att plattan var för liten. Självklart ska du välja själv, det är din dag och din klänning och klänningen är fantastisk på dig hur du än väljer.
    Tack så mycket :)
    Therecef skrev 2014-05-16 08:43:29 följande:
    Din klänning är en riktig prinsessdröm och är som gjord för din kropp!! 
    Tack så jättemycket! :)

• Sezzie
    Norrskensflamman skrev 2014-05-16 09:16:57 följande:
    Jättefin!!! Vi ska också ha ett enkelt bröllop, dock i kyrkan. Jag har varit gift två gånger tidigare så denna gång väljer jag att inte gifta mig i vitt.
    Ska bifoga bild snart.
    Therecef skrev 2014-05-16 09:39:51 följande:
    Vill också tillägga att du har så fin rygg att det verkligen inte gör att lite hud syns! Klänningen är lika fin med som utan ryggplatta i min smak, speciellt när ryggen är så slät. Tycker du ska ta det som du känner dig mest bekväm i :)
    Tack så mycket! :)))

Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D