Inlägg från: a ring on my finger |Visa alla inlägg
  • a ring on my finger

Visa DIN brudklänning! :D

Brudivinter2012 skrev 2013-01-15 03:01:04 följande:Här är min St Patrick klänning från Hot Couture i Malmö  Wow, så fin!

• a ring on my finger

Jag tyckte det var jättefint med spetsen. Ovanligt bland alla axelbandslösa! Selmabus skrev 2013-01-23 10:38:44 följande:Detta är med största sannolikhet klänningen som jag kommer bära! Den absolut FÖRSTA klänningen jag provade överhuvudtaget passsade som handen i handsken. Provade ytterligare 4 klänningar, men ingen kunde mäta sig med denna.... Hade egentligen tänkt beställa en sk Kina-klänning, men nu vet jag inte om jag vågar....En liten justeing kommer göras; spetsen vid bysten kommer tas bort, bara vid själva "hjärtat" (eller hur jag nu skall beskriva det...)

• a ring on my finger

Selmabus skrev 2013-01-23 12:45:00 följande: a ring on my finger skrev 2013-01-23 12:24:35 följande: Jag tyckte det var jättefint med spetsen. Ovanligt bland alla axelbandslösa! Selmabus skrev 2013-01-23 10:38:44 följande:Detta är med största sannolikhet klänningen som jag kommer bära! Den absolut FÖRSTA klänningen jag provade överhuvudtaget passsade som handen i handsken. Provade ytterligare 4 klänningar, men ingen kunde mäta sig med denna.... Hade egentligen tänkt beställa en sk Kina-klänning, men nu vet jag inte om jag vågar....En liten justeing kommer göras; spetsen vid bysten kommer tas bort, bara vid själva "hjärtat" (eller hur jag nu skall beskriva det...) Nu missförstod du mig :) Axelbanden i spets skall vara kvar! Det är bara vid "klyftan" som spetsen skall bort!Aha, okej

• a ring on my finger

Kärlekensbrudpar: Jag håller med övriga. Den korta modellen passade verkligen dig jättebra! Blev själv sugen på en kortade modell helt plötsligt Men dottern vill att jag ska ha ett jääääättelågt släp som kräver ett helt dagis för att bära  

• a ring on my finger

Den gillade jag. Superfin!karamell skrev 2013-03-13 09:56:47 följande: Här är min klänning, efter att den har blivit insydd lite vid midjan, blev jättenöjd =)

• a ring on my finger

karamell skrev 2013-03-13 11:36:22 följande:Åh tack tjejer! =) Kom billigt undan dessutom, bara 2000kr! =)Wow, bra pris! Är det en Kina-klänning?

• a ring on my finger
    Anaa skrev 2013-04-17 13:08:35 följande:
    Nu måste jag visa min fina klänning som inhandlades igår!:D Några ändringar ska göras (tex snörning bak istället för dragkedja) men den är såååå fin!(tycker jag själv iaf;P)

Håller med förra inlägget. Känningen sitter verkligen helt perfekt på dig!
  • a ring on my finger
    höstbrud13 skrev 2013-09-16 21:53:22 följande:
    Hej vad fina ni är allihopa!
    Nu har jag äntligen börjat anstränga mig lite med det kommande bröllopet. Har inte riktigt haft någon "feeling" men nu när det är en månad kvar börjar jag känna lite smått panik. :)
    Jag skulle behöva lite hjälp.. Jag har en klänning jag ska ha som egentligen inte känns som "jag", men ska det va ska det va ordentligt... ;)
    Jag måste höra vad ni tycker att jag ska göra med håret till klänningen.. Jag lägger upp en bild på en snabb frisyr jag gjorde sittande i soffan. Vad tror ni om den till klänningen, eller ska jag ha mer utsläppt.. kom gärna med tips. Jag ska kunna göra frisyren på egen hand.

Funderar på att bara ha pärlhalsband och pärlor i öronen. Sen möjligtvis en ros i håret och kanske endast vita rosor i buketten, eller har ni något annat förslag? Vill inte se alltför perfekt ut, utan håret får gärna vara lite tuffsigt. Herrejösses.. jag hör ju hur vackert det låter! ;) 

Jag tycker håret är jättefint och passar bra till klännigen. Tror även att du gör rätt i att hålla det enkelt med smycken eftersom klänningen har en del detaljer.
    Lycka till på er bröllopsdag
  • a ring on my finger
    Brud i Maj skrev 2014-02-14 07:20:20 följande:
    Vart tog bilderna vägen?
    Om du använder explorer så fungerar det inte att lägga upp bilder.
    Testa Firefox eller annan webläsare.
  • a ring on my finger

Här är klänningen som jag ska ha på vårt bröllop (dock en storlek större som ni kanske ser i ryggen Flört)

Där är en jäkla massa typ under kjolen (5 lager), men jag vill få klänningen snyggare baktill. Någon som har tips på underkjol isf?
  • a ring on my finger
    Vaniljljus skrev 2014-03-04 21:07:21 följande:
    A ring on my finger: vilken alldeles ljuvlig klänning du har hittat! Är den från något särskilt märke? :) fantastisk!
    Tack, det är en sincerity. Det lustiga var att öven favorit nummer 2 och 3 var från samma märke Glad
  • a ring on my finger
    Linneanen skrev 2014-05-14 20:03:06 följande:

Här är min klänning som jag ska bära när vi gifter oss den 19 juli :)
    Den har jag ritat och fått uppsydd hos en sömmerska.

Underbar!
  • a ring on my finger
    Sezzie skrev 2014-05-15 09:11:34 följande:

Jag vill bara säga en sak nu; alltså jag la upp min klänning för jag ville visa den, för jag tyckte den var vacker. Ända sedan jag har lagt upp den här har jag bara mått skit eftersom jag bara får höra hur illa det ser ut! Jag blir jätteledsen! Varken fästman, tärnor, toastmadame eller svärmor tycker att det ser illa ut- det tyckte inte jag heller förrän jag fick all kritik här & vad jag vet har jag inte bett om era åsikter om det?! Nu känner jag mig bara skitledsen över hela grejen & kan inte släppa det! Känns inte alls roligt! Sett massor av bilder på google med liknande ryggar eftersom jag blev osäker efter att ha skrivit här var jag ju tvungen att kolla.
    Som sagt jag hade inte bett om kritik!

Jag håller med Janda. Jag blev också lite ledsen när jag läste kommentarerna även om de säkert inte var tänkta att såra.

Din klänning är fin och sitter jättebra på dig.

Om DU trivs i den så är den rätt för dig och då kommer du stråla på din bröllopsdag!!!
  • a ring on my finger
    dream85 skrev 2014-05-15 21:32:56 följande:

Idag fick jag hem min klänning. Vi ska ha en enkel vigsel i stadshuset och jag ville inte ha någon "riktig" brudklänning utan hittade en klänning på bubbleroom som jag verkligen föll för.

Den lilla silvriga knappen till höger tänkte jag sprätta bort. Är iaf supernöjd!

Passar perfekt till en enkel vigsel. Även om klänningen är ganska enkel jämfört med de flesta brudkläninngar så ser du redan ut som en brud i den. Och den sitter ju jättebra på dig!
  • a ring on my finger
    Nokaro skrev 2014-05-17 21:07:20 följande:

Jag har visat den förut men måste visa den igen! Idag har jag provat den för sista gången inför den stora dagen och jag ÄLSKAR den!

Jättefin, passar dig helt perfekt!
  • a ring on my finger
    VinterBrud2015 skrev 2014-06-01 10:58:40 följande:

Nu har jag också hittat min klänning! =D 

Enkel och stilren....jättefin och den sitter perfekt på dig!
  • a ring on my finger
    Emelie87 skrev 2014-06-01 17:37:43 följande:

Äntligen får man visa upp sin klänning ordentligt =) Gifte oss 24 maj och jag hade denna vackra kopia (med lite ändringar) av Sincerity 3723. Mannen min är från Skottland och hade såklart kilt! 

Bilderna är bara mobilbilder från vänner, fotografens bilder kommer om ett par månader och då kommer jag antagligen att lägga upp ett par bilder till ;)

Grattis.

Ni är både supersnygga och klänningen ser absolut inte ut som någon kopia!
  • a ring on my finger
    pysslingen skrev 2014-06-24 20:05:47 följande:

Alla är så himla fina i sina klänningar! Och grattis till all er nyblivna fruar! :) Längtar till det äntligen är min tur. Och inför det har jag en fråga till er som nu är gifta.

Jag ser att det är ganska många som har valt släp på sina klänningar, hur fungerade det på den stora dagen? Hade ni avtagbart släp? Om inte hur fungerade det under hela kvällen med middagen och dans med släpet? Jag har köpt min drömklänning men har börjat tveka av praktiska släp i och med att den har ett släp, inte jättelångt men ändå. Funderar på om jag eventuellt ska kolla om den går att sy om eller så har jag kvar det. Jag gillar tanken på släp men som sagt det är de praktiska frågorna som rör till det lite.

Tacksam för alla era åsikter, både för och emot ;)

Min klänning har en liten kanpp och ögla så att jag kan knäppa upp den senare på kvällen om jag önskar,
    Thina88 skrev 2014-06-24 22:03:01 följande:
    Bilderna ville visst inte följa med...
    Jag tycker inte det ser konstigt ut. Jättefin!

• a ring on my finger
    kärleken skrev 2014-06-25 10:58:44 följande:

Hej Här kommer min klänning!  tittar man rakt bakifrån så ser min bak väldigt stor ut :) Men det ser bra ut från både sidan och framifrån iaf :)
    Bry er inte om mitt mosiga ansikte. Hade haft en dålig dag och gråtit en (stor) skvätt innan (dålig taiming jag vet)..

Den klänningen har jag sett innan. Har du visat upp den tidigare?
    Jag kommer ihåg den för jag tyckte att överdelen var så himla snygg och unik!
    Verkligen en elegant klänning!
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D