Inlägg från: Norrskensflamman |Visa alla inlägg
  • Norrskensflamman

Visa DIN brudklänning! :D

@Linneanen: Så underbart söt klänning!! Du ser ut som en liten älva i den. Vackert! 

• Norrskensflamman
    Sezzie skrev 2014-05-15 22:47:11 följande:

Lägger in min klänning igen då- nu med plattan. Den var visst inte för liten utan första hjälpen med snörningen blev inte så bra. Så nu kan jag välja om jag vill ha den eller ej. Såhär ser MIN brudklänning ut!

Åh, Sezzie, den passar dig perfekt, den är jättefin på dig! Ser mycket fint ut med ryggplattan. Nu är klänningen en dröm både framifrån och bakifrån och då kommer vara så vacker på bröllopsdagen. Lycka till!
  • Norrskensflamman
    dream85 skrev 2014-05-15 21:32:56 följande:

Idag fick jag hem min klänning. Vi ska ha en enkel vigsel i stadshuset och jag ville inte ha någon "riktig" brudklänning utan hittade en klänning på bubbleroom som jag verkligen föll för.

Den lilla silvriga knappen till höger tänkte jag sprätta bort. Är iaf supernöjd!

Jättefin!!! Vi ska också ha ett enkelt bröllop, dock i kyrkan. Jag har varit gift två gånger tidigare så denna gång väljer jag att inte gifta mig i vitt.
    Ska bifoga bild snart.
  • Norrskensflamman
    Chicita skrev 2014-05-16 11:01:07 följande:

Snyggt... :) 

Du hittade en till slut :) 

Jo Är jättenöjd! Som sagt, jag har valt att INTE ha vit, klassisk brudklänning. Det har jag haft två ggr redan. Det här blir ett mycket enkelt bröllop. 
  • Norrskensflamman
    jennyal skrev 2014-05-20 11:42:15 följande:

Jag har redan visat min klänning i tråden Kinaklänningar men vill visa den även här då jag är så himla nöjd med den

Längtar till augusti när jag får bära den 'på riktigt'!

Jättesöt!
  • Norrskensflamman
    jessijessica skrev 2014-05-31 18:52:35 följande:

Den här klänningen ska gifta mig i, fast utan släp =)

Ursäkta de svarta BH-banden, de ska jag såklart inte ha...

Mycket söt!
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D