• Rin

Visa DIN brudklänning! :D

Doofie skrev 2013-06-19 11:16:04 följande:
    Här kommer ett par bilder på mig i klänningen från bröllopsdagen den 23 februari. Det är vår grymma fotograf Justin Jägare som tagit dem :) Tyvärr syns inte det vackra släpet här.. 

www.doofie.blogg.se

Fantastiska bilder! Och vilken underbar klänning! Får man fråga var den kommer ifrån? Den där kragen är otroligt vacker.
  • Rin
    suzzi skrev 2013-09-08 12:44:11 följande:
    Finns i mitt bildarkiv

Wow! Din klänning är ju enastående. Får man fråga var den kommer ifrån? Och finns det några bilder framifrån?
  • Rin
    Zakaw skrev 2014-06-14 14:51:28 följande:
    Men gud förlåt, det är ju jag som är hel förvirrad!! www.byeneroth.com/ är det ju - och annars finns min mans uppsättning till salu begngnad! :D
    Nu kapar jag tråden lite granna. Men vad har din man för storlek och vad ska ni har för den? Jag älskar skärningen på Nehru-rocken, den är bara så snyg.
  • Rin
    Thina88 skrev 2014-06-24 21:59:13 följande:

Här kommer min klänning. Det är egentligen lite mer sjöjungfrumodell, men då jag valde butikexemplaret, som var ca två storlekar för stor, så önskade jag att sy om den till lite mindre sjöjungfru. Men nu funderar jag på om kjolen ser konstig ut... Det saknas också två knappar i ryggen, spetsen ska "sitta ihop i mitten".

Jag tycker den är jättefin, ser inte alls konstigt ut. Sitter verkligen bra på dig.
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D