• pysslingen

Visa DIN brudklänning! :D

Alla är så himla fina i sina klänningar! Och grattis till all er nyblivna fruar! :) Längtar till det äntligen är min tur. Och inför det har jag en fråga till er som nu är gifta.

Jag ser att det är ganska många som har valt släp på sina klänningar, hur fungerade det på den stora dagen? Hade ni avtagbart släp? Om inte hur fungerade det under hela kvällen med middagen och dans med släpet? Jag har köpt min drömklänning men har börjat tveka av praktiska släp i och med att den har ett släp, inte jättelångt men ändå. Funderar på om jag eventuellt ska kolla om den går att sy om eller så har jag kvar det. Jag gillar tanken på släp men som sagt det är de praktiska frågorna som rör till det lite.

Tacksam för alla era åsikter, både för och emot ;)

• pysslingen

Tack alla snälla för era kommentarer om släp och hur ni gjorde/gör/kan göra. Jag ska åka till mormor och kolla om min klänning redan har någon bra "funktion" eller vad som kan passa att göra med den! :) 

• pysslingen

Den 4 oktober i år var det äntligen vår tur att säga ja till varandra. Och jag kände mig urfin i den här klänningen (köpt från Bröllopskällan i Stockholm).

• pysslingen

Ja det är en Sincerity :) och jag var supernöjda med dom! Dock beställde jag ingen klänning för var ute "ganska sent" (5mån innan) men av en fantastisk slump så fanns MIN klänning i butiken i just min storlek. Det var ett meant-to-be-moment :D

Elinxx skrev 2014-12-08 11:19:32 följande:

Vilken vacker klänning! Är det en Sincerity?

Jag är supernöjd med Bröllopskällans service so far. Vad tyckte du? 

Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D