-
Haha... bästa i dag1700tal skrev 2012-09-20 22:00:44 följande:Maken eller klänningen??
-
Jag påminner om något som många redan skrivit:
Snälla - när ni citerar inlägg.
-Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
-Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)
Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt. -
PrecisLady Antebellum skrev 2012-10-01 10:05:48 följande:Ville bara säga som många andra tidigare sagt: jag älskar den här tråden. Blir varm ihjärtat av att se alla som strålar i sina klänningar.Stor som liten gammal som ung..... riktiga klänningar på riktiga kvinnor- ni vet vad jag menar eller hur?!
-
sommarvinter skrev 2012-10-01 19:05:00 följande:Åh, så himla fin! Förstår att du är kär :)Och så här kan det ju gå då när man inte tar bort bilderna i inläggen man citerarPernilla634 skrev 2012-10-01 20:30:11 följande:
Sååå fin Sommarvinter! Vart har du köpt den? :)
Pernilla634: Klänningen som sommarvinter hade i sitt inlägg är aviman's, vilket syns i övre kanten av hennes inläg där man ser att det är ett citat. -
Jag glömde ju... avman jättesnygg klänning
-
Hehe... det blev ju bara en poäng i diskussionen om att ta bort eller förminska bilder i citatensommarvinter skrev 2012-10-02 00:30:26 följande:Sorry, jag glömde det.. jag brukar faktiskt förminska dom annars
Det blev så tydligt här, bara några inlägg efter diskussionen som daniiel hade lite högre upp -
Alla är som vanligt jättefina.
Men det som verkligen sticker ut är glädjen som lyser om er som gift er -
Om klänningen sitter bra, och du liksom bär den på höfterna (alltså att tyngden är på höftbenet) så är det ingen risk att du tappar denlillama skrev 2012-10-13 22:36:47 följande:Här är min klänning. Fick hem den igår och behövde ju prova den med bh.. En utan band..
Ja e skit rädd att ja ska tappa klänningen :( den sitter hårt men rädslan finns där iaf. -
Om du känner att det liksom tar "stopp" där. Man känner liksom att tyngden hamnar på höften. Den ska inte "hänga" på tuttarna, utan "stå" på höften.lillama skrev 2012-10-13 23:50:36 följande:CHICITA !!! Hur vet ja att den sitter på höfterna? Den har snöre bak. (Har aldrig klänning annars)..
Svårt att förklara på något annat sätt, men korsetten börjar ju liksom på höften, och det ska kännas att den "tar stopp" där, att den inte vill halka över höften. -
Det allra bästa med den här tråden är att man kan se hur vackra alla brudar är oavsett storlek, kroppsform, hårfärg eller annat som folk kan ha åsikter om.
Jättekul att få se, fortsätt dela med er