Visa DIN brudklänning! :D
Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)
I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns."
Om jag har lite av en dålig dag, eller som nu en dålig vecka, så är den här tråden toppen att kika i. Jag blir genast på bättre humör av att se alla er vackra brudar! :)
Jag hade hoppats på att några skulle vilja visa sina klänningar när jag startade tråden, men ni är långt många fler än jag vågade tro skulle posta bilder här och det gör mig så glad :)
Ett stort grattis till er som gift er redan! Och ett lycka till till er som fortfarande har den stora dagen framför er :)
Jag går emot lite nu och säger att när man får en kinaklänning med spetsapplikationer, så beror det i 95% av fallen på att originalet också har spetsapplikationer. Beställer man en klänning i hel spets, så brukar man få det. Frågar man, så kan man dessutom få välja spetstyg. Givetvis finns inga garantier, men jag har sett flera väldigt fina spetsklänningar som varit kinaklänningar. Jag kan faktiskt rekommendera dinobridal.com då dom sytt flera fina klänningar i hel spets. Utan några extra kostnadspåslag, vilket för mig är en nyhet att många betalar mer för spets. Att man får betala mer för att komma ifrån polyestern är en annan sak, men även där blir det oftast betydligt billigare att beställa en kinaklänning.
Jag vill bara återigen kika in och säga att jag älskar "min" tråd! Alla vackra brudar/blivande brudar och deras underbara klänningar får mig alltid på bra humör :D
Och ja, jag är jätteavundsjuk på massor av er och era fina klänningar. Jag önskar att jag kunde bära brudklänning varje dag, så man hann använda alla skönheter som finns :P
fkidron & blivande frugann - Det stämmer bra :) Beställde från www.tulipbridal.com, men via deras butik på Etsy. Tror dom heter alexbridal där. Den bar iaf jättefin och väldigt bekväm :)
Och som vanligt är det flera nya vackra brudar och klänningar här i tråden! :D
Min klänning från i lördags. <3 Aldrig känt mig finare!
Här är jag. Jag köpte dem på blocket av en kvinna som inte skulle använda den pga ändrad cermoniplats. Den är helt underbar. Jag måste ta in dig dock i bysten.
Vad kul att se att det är lite liv i tråden ännu :) Många vackra brudar och många vackra klänningar i den här tråden! Alltid lika roligt att se :D
I lördags 30 maj var det äntligen vår tur! Min klänning är köpt på Noelle i Kalmar, älskar den!