• 1700tal

Visa DIN brudklänning! :D

Håller med, det här är bästa tråden EVER! Kollar i den hela tiden, är så kul att se alla nya brudar, precis som de är, i sin klänningar!

• 1700tal

KhiraLii - helt fantastisk klänning!! Så vacker att det knappt behöver påpekas! Och helhetsintrycket att så genomtänkt. Har väntat med spänning på dina bilder faktiskt efter vad du skrivit och visat här på BT, har sett frisyren, den antika hårbroschen med fjädrar och din ring och gillat rubbet. Så det var bara klänningen kvar, och den såg ut ungefär som jag föreställde mig. Otroligt vacker!

• 1700tal
    purpleflower skrev 2012-06-14 21:30:31 följande:

Idag kom min klänning från Milly, helt utan förvarning och bara 3 dagar senare än utsatt tid.!

Jättefin!
  • 1700tal
    Chicita skrev 2012-06-19 17:00:31 följande:
    Men hela stilen är liknande med håret och allt även om gbg2012 blingade till det lite mer än dig...
    Det var bilden i skogen och det som gjorde att jag drog paralleller också Glad
    Haha, jag tänkte samma sak när jag såg hennes bild. Drog parallellen till Oniq direkt!
  • 1700tal
    Eillin skrev 2012-06-20 16:27:40 följande:
    Fel storlek, men det är den modell jag ska ha.

Fjärde gången som det där provrummet är med i tråden. Första gången på min egen bild på sida 1!

Och jättefin klänning!

• 1700tal
    Eillin skrev 2012-06-21 13:13:15 följande:

Va tvungen och kolla på dig i klänninge, jättefin!

Roligt att du tycker den är fin, hade nämligen valt en annan innan. Men ångra mig och då va det två månader kvar, så kunde inte välja vad som helst. Men blev nöjd i alla fall!

Haha, låter som jag. Vet fortf inte vilken av mina 2 klänningar jag kommer ha! Men nån blir det väl..

Tycker din var jättefin, gillar verkligen enaxlat!

• 1700tal
    Beccastina skrev 2012-07-04 18:00:36 följande:
    om jag inte minns fel så e de lisapi (stavar hon så??) som har en likadan klänning
    Nej, Lisapi har en blue by enzoani. Förvisso ganska lik.
  • 1700tal
    knyttan skrev 2012-07-11 11:43:34 följande:
    Här är en bild på klänningen från i lördags, med alla accesoarer och nybliven make och allt Glad

Åh nej men åh nej men åh så fina ni är!
  • 1700tal
    Anny skrev 2012-07-11 19:46:39 följande:
    Jag tror inte jag har visat min andra klänning jag ska ha. Så här kommer en bild på min korta festklänning också. Det är inte skorna jag ska ha (om inget händer dock) som jag har på bilden. Men ska ha svarta skor iaf.

Mm... Liiite tycker jag nog du har misshandlat den stackars Lillyn...
  • 1700tal
    Anny skrev 2012-07-11 20:25:22 följande:
    Alla kan inte vara lika pampiga som du 1700
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D