Visa DIN brudklänning! :D
Håller med, det här är bästa tråden EVER! Kollar i den hela tiden, är så kul att se alla nya brudar, precis som de är, i sin klänningar!
Håller med, det här är bästa tråden EVER! Kollar i den hela tiden, är så kul att se alla nya brudar, precis som de är, i sin klänningar!
KhiraLii - helt fantastisk klänning!! Så vacker att det knappt behöver påpekas! Och helhetsintrycket att så genomtänkt. Har väntat med spänning på dina bilder faktiskt efter vad du skrivit och visat här på BT, har sett frisyren, den antika hårbroschen med fjädrar och din ring och gillat rubbet. Så det var bara klänningen kvar, och den såg ut ungefär som jag föreställde mig. Otroligt vacker!
Idag kom min klänning från Milly, helt utan förvarning och bara 3 dagar senare än utsatt tid.!
Fjärde gången som det där provrummet är med i tråden. Första gången på min egen bild på sida 1!
Och jättefin klänning!
Va tvungen och kolla på dig i klänninge, jättefin!
Roligt att du tycker den är fin, hade nämligen valt en annan innan. Men ångra mig och då va det två månader kvar, så kunde inte välja vad som helst. Men blev nöjd i alla fall!
Haha, låter som jag. Vet fortf inte vilken av mina 2 klänningar jag kommer ha! Men nån blir det väl..
Tycker din var jättefin, gillar verkligen enaxlat!