Visa DIN brudklänning! :D
Jag måste bara säga att jag älskar den här tråden! Att få se alla i sina klänningar och alla är såååå vackra Blir glad när jag tittar på alla bilder
Jag måste bara säga att jag älskar den här tråden! Att få se alla i sina klänningar och alla är såååå vackra Blir glad när jag tittar på alla bilder
Jag hade en frisör som gjorde allt på mig. Och hon gjorde lockarna med locktång. Hade i någon slags grejs i håret först och sen en maaaaaaassa sprey. Höll HUR bra som helst hela kvällen
Här kommer min klänning som jag ska ha på min dag! Den är lite lång och ska sys upp bara
Eller jag är 95% säker Har en till klänning hemma så jag velar lite Eventuellt har jag denna på vigseln och den andra på festen - får se
KhiiraLi: Hade ni oxå regn? :-P
Äntligen har jag fått visa upp min klänning! :)
Mäh, hade ju inte lagt in några bilder efter bröllopet... Så gör det nu, klänningen in action liksom. Värsta egotrippen nu :
Åhh sitter och tittar på alla underbara ljuvliga klänningar och önskar att jag fick gifta mig en gång till. OJ vad vackra ni är tjejer! Ni har något helt underbart och fantastiskt framför er