Visa DIN brudklänning! :D
minj underbara klänning vid första provningen. lite småjusteringar ska göras men jag är såååå nöjd. beställd från matildas fest i sundbyberg
minj underbara klänning vid första provningen. lite småjusteringar ska göras men jag är såååå nöjd. beställd från matildas fest i sundbyberg
Hoppar in och visar min fina bröllopsklänning, fram och baksida, jag älskar den. Här provar jag den första gången och blev helt förälskad. Så den ska ju sys upp till min rätta längd för så lång är jag inte ;) Den är inköpt på Anina i Helsingborg
s
Äntligen får man visa upp sin klänning ordentligt =) Gifte oss 24 maj och jag hade denna vackra kopia (med lite ändringar) av Sincerity 3723. Mannen min är från Skottland och hade såklart kilt!
Bilderna är bara mobilbilder från vänner, fotografens bilder kommer om ett par månader och då kommer jag antagligen att lägga upp ett par bilder till ;)
Nu har jag också hittat min klänning! =D
Så här såg min ut i helfigur.
Design: Isabel de Mestre
Jag och min man firade 6årig bröllopsdag den 14 juni.
Jag bar en maggie sottero klänning som jag bara älskar. Vi blandade svenska och skottska traditioner då min man kommer ifrån skottland.
Älskar att sitta och titta tillbaks på mina bilder och minns dagen som det var igår.
Äntligen blev jag bli fru till min underbara make! Den 14.6 fick jag visa mig för honom i min drömklänning! En kreation från San Patrick!
Hej Här kommer min klänning! tittar man rakt bakifrån så ser min bak väldigt stor ut :) Men det ser bra ut från både sidan och framifrån iaf :)
Bry er inte om mitt mosiga ansikte. Hade haft en dålig dag och gråtit en (stor) skvätt innan (dålig taiming jag vet)..
provade min outfit idag tyllkjolarna lite långa som synes så det får fixas