• Chicita

Visa DIN brudklänning! :D

emzerus83 skrev 2013-07-02 12:26:42 följande:
    Nu är vi ÄNTLIGEN gifta och här kommer några bilder på mig o min klänning och min stiliga man såklart ;)
    Grattis Skrattande
    Ni var jättefina
  • Chicita
    buuze skrev 2013-07-22 21:58:39 följande:
    Fina ni  var Skrattande
    Bilden med paraplyet var ju jättemysig 
  • Chicita
    Midsommarbrud skrev 2013-07-30 13:57:29 följande:
    Hej allihopa! Här kommer min klänning. Ska inte gifta mig förrän nästa sommar men hittade denna klänning
    på rea. Först tyckte jag att den var helt fantastisk men nu börjar jag tvivla. Vad tycker ni?
    Har funderat på att ha nån underkjol till men tror att den kanske kan bli för kort då.. Har även funderat på att sätta ett band i midjan. Behöver få lite tips och råd känner jag..
    Jättevacker.
    Jag skulle satsat på en underkjol. Och på underkjolen skulle jag sytt på en spetskant (så nära i utseende och färg du kan komma klänningen) som då alltså funkar lite som en förlängning av klänningen Glad 

Vill du ha ett band i midjan så kan du ha det. Men jag tycker att den var vacker som den var.
    Smäll till med en häftig bukett istället Skrattande 
  • Chicita
    confuzed86 skrev 2013-08-09 18:51:15 följande:
    tredje klänningen och nu får det vara bra. hur tycker ni den sitter? ok eller? blev en enklare klänning än jag hade tänkt då jag får finast kroppsform då. klänningen har fina detaljer på bröst och över magpartiet.
    Jättefin klänning på dig.
    Ångra dig inte nu för då gör du dig nog en björntjänst Glad 

Om det känns "för lite" så kör på med en lite längre slöja och lite större smycken och några coola skor som syns när du sätter dig eller lyfter på fållen  Glad
  • Chicita
    confuzed86 skrev 2013-08-09 21:55:23 följande:
    Tackar. Nej nu får jag banne mig inte ändra igen! Ska ha en hellång slöja med spetskant. Smyckena kommer vara ganska diskreta men ska ha tiara till. Skor har jag beställt 4 st så Hoppas att några av dem blir bra :)
    Det blir säkert bra Glad
  • Chicita
    kakank83 skrev 2013-08-16 10:47:51 följande:
    Oj jösses vilka långa ben du har Förvånad
    Du är ju smäcker som en gasell Skrattande

Jättefin klänning också
  • Chicita
    kj79 skrev 2013-09-06 00:02:11 följande:
    Såhär såg jag ut i lördags. Och vi. :) Är såååå nöjd med klänningen, den är så vacker och är så nöjd! Längtar tills vi får alla bilderna..:)
    Jättefint, en riktigt klassisk klänning.
    Den där kan du titta tillbaka på om 20 år och känna "undra om jag ska använda den när vi förnyar löftena" istället för "hur tänkte jag där?" Flört 

• Chicita
    Solborga skrev 2013-10-04 21:04:50 följande:
    Nu är det ju några månader sedan jag blev fru, kanske dags att visa några bilder själv och inte bara titta på andras Flört

1 juni var vår dag Hjärta

På väg till fotograferingen innan vigseln, är nog den bild som visar klänninen bäst.
     Visar ju främst buketten, men man ser ju klänningen lite närmare iaf Glad

Älskar den här bilden, tagen vid fotograferingen efter vigseln!
    Spetstyget i urringningen är ej original, hade blivit lite väl visande annars Flört
    Grattis :)
    Jättefin klänning.
    Kul med något annorlunda :) 
  • Chicita
    maggied skrev 2013-11-05 14:03:45 följande:
    Här är min från Pronovias, ursäkta den dåliga kvaliten, bröllopet var i lördags så jag har inte funnit få de "riktiga" bilderma ännu.  :)
    Använder du Explorer?
    Bilderna kommer inte alltid med då av någon konstig anledning.
    Prova att byta till Chrome, Mozilla eller Firefox och lägg upp bilderna igen Glad 
  • Chicita
    JW2014 skrev 2013-11-30 20:39:34 följande:
    Varför kommer inte mina bilder med?
    Prova en annan webläsare. Explorer funkar väldigt dåligt här inne.
    Chrome, Firefox eller Mozilla verkar funka bäst. 
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D