• teddy

Vigselring från Indo Nordic...

Jag kan inte riktigt svara på dina frågor, men jag har också kollat in den sidan... Sen insåg jag att de inte har våra storlekar så de blir nog inte att köpa därifrån ändå.

Vi letar ju efter vanliga enkla silverringar och det hade jag nog "vågat" beställa därifrån, men sen hur de e me guld och så det vet jag inte...

• teddy
    Anonym (positiv) skrev 2012-03-22 12:30:41 följande:
    jag har varit där och tittat många gånger. mkt av det de har är i silver och "målat" guld. de använder sig också mkt av cubik zirkonia diamanter som inte är riktiga.

min vigselring (från indo nordic) är i silver med diamanter runtom hela, CZ diamanter. just nu har vi inte råd med äkta diamanter så jag har denna tillsvidare. den kostar 199 kr..  

jag gillar deras affär och har inget dåligt att säga om dem. man kan ju läsa lite på deras hemsida om det står ngt där  ..
    Skulle du vilja visa vilken ring du köpt? :)
  • teddy

Jag tycker de verkar ha jättefina o bra ringar och jag hade nog beställt därifrån om de hade våra storlekar... vilket de tyvärr inte har... wää!

Daniiel, du skriver att silverringar över lag e billiga, o ja, de kan jag ju hålla med om, de lilla som jag vet... men så va vi inne i en butik o kollade på deras ringar o så o sa va vi ville ha, två silverringar varav en me några cz-stenar o de ville ha 1200 styck! E inte lite de dyrt då?

• teddy
    daniiel skrev 2012-03-22 13:59:53 följande:
    teddy - Ja, med tanke på att det finns så pass många fina silverringar, till betydligt mkt bättre priser, så skulle jag tyckt att det var lite dyrt faktiskt. Allt är väl relativt dock.

Har ni kikat på andra sidor på nätet? Jag tycker Indo verkar ha rätt många storlekar, så det var ju synd att de inte hade era, men det finns ju som sagt många andra sidor som också säljer silverringar där de kanske har era storlekar? :)
    Jo jag letar runt rätt mycket på nätet men har inte hittat nåt riktigt bra än...
    Ja, jag tyckte de va lite saftigt för en silverring...! 
  • teddy
    daniiel skrev 2012-03-22 15:10:17 följande:
    Nej, det är klart att det ska kännas rätt också :) Jag antar att du redan kikat där, men på Chanti.se har de mycket fint tycker jag :) Även på almostdiamonds.com, speciellt om man vill ha något lite blingigare :P
    problemet me chanti e ju att man inte kan gravera ringarna...
    jo, man kan de om man beställer de som de kallar typ vigselringar som då kostar mer, men inte de andra... o vi vill ju ha gravyr också... för att krångla till de ytterligare :P

ska kolla almostdiamonds :) 
  • teddy

förresten Daniiel... de e ju typ såna ringar dom du o din make köpt som jag e ute efter, men inte kan hitta! de e riktigt fina :)

Svar på tråden Vigselring från Indo Nordic...